| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 519 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 597 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0930 |
| ЄДРПОУ: | 26632233 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Шелагін |
| Телефон: | +380987233044 |
| E-mail: | zakupkit0930@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 09321, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, - |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 12 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають Оригінал Акту перевірки Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2024 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти стосовно приміщень, зазначених в довідці про наявність складських приміщень, із зазначенням інформації про можливість пакування та відсутністю фактів виявлених порушень; Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 2. Відповідно до п. 17 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, та будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, та будуть залучені до постачання предмету закупівлі: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. 3. Відповідно до п. 18 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). Учасником не надано особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. 4. Відповідно до п. 10 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку у довільній формі, яка містить детальний опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи встановлені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. На підтвердження фактичного застосування вищезазначених заходів обов’язковим є надання документів (програми, методики або інше), які містять повний опис переліку алгоритмів дій оператору ринку та відповідальних осіб щодо підтвердження проведення Учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками (із обов’язковим наданням документів щодо фіксації контрольних заходів у разі, якщо таке передбачено змістом впроваджених програм, методик або іншого). Учасником не надано в складі пропозиції документів, що підтверджують здійснення контролю (моніторингу) за критичними точками. 5. Відповідно до п. 12 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають документи, що підтверджують виконання Учасником вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, у тому числі: • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних книжок працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2024 року; Учасником не підтверджено облік медичних книжок наступних працівників: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців); Учасником не підтверджено здійснення контролю за станом здоров’я наступних працівників: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2024 року; Учасником не підтверджено здійснення навчання (інструктажів) наступних працівників: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. • документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) та видані не раніше 2024 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. Учасником не підтверджено проходження гігієнічного навчання наступних працівників: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України не раніше 2024 року. 6. Відповідно до п. 13 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування. Учасником не надано в складі пропозиції довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі за наступними системами управління: відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT), відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), відповідно до ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 7. Відповідно до п. 14 Додатку № 2 до Оголошення учасники для підтвердження дотримання температурно-вологісних параметрів в складі пропозиції надають наступні документи, а саме: - сертифікат(-и) про калібрування вимірювальних приладів, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції; - атестат про акредитацію органу із калібрування. Наданий Учасником на виконання даної вимоги Оголошення Атестат про акредитацію органу із калібрування № 1О229 від 21.11.2024 не відповідає вимогам Оголошення, оскільки наданий не у повному обсязі, зокрема відсутній додаток сфера акредитації на 158 аркушах, що є невід’ємною частиною зазначеного Атестату про акредитацію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Оригінал Акту перевірки Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2024 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти стосовно приміщень, зазначених в довідці про наявність складських приміщень, із зазначенням інформації про можливість пакування та відсутністю фактів виявлених порушень; 2. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, та будуть залучені до постачання предмету закупівлі (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). 3. Особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). 4. Документи, що підтверджують здійснення контролю (моніторингу) за критичними точками. 5. Копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних книжок працівників (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2024 року; 6.Копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців); 7.Копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2024 року; 8. Документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) та видані не раніше 2024 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. 9. Довідку(-и) (або інший документи), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID) та до ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 10. Додаток Сфера акредитації на 158 аркушах до Атестату про акредитацію Калібрувальної лабораторії ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» № 1О229 від 21.11.2024, що є його невід’ємною частиною.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.