Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 117 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 585 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Дорожньо-експлуатаційне управління" Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 41885420 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мороз Аліна Олександрівна |
| Телефон: | +380661312461 |
| E-mail: | Alina92bagi@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07101, Україна, Київська область,місто Славутич, вулиця Військових будівельників, 11 |
1 |
Згідно тендерної документації у частині «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п. 1.4 передбачена вимога, згідно якої Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БАСКО" було виявлено, що тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом. Для виправлення невідповідності, щодо невірного підпису, учасник повинен накласти саме КЕП на свою пропозицію, згідно з вимогами тендерної документації до закупівлі № UA-2025-03-20-009630-a
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.