Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 599 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 995,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01983163 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vokl.com.ua/ |
| Контактна особа: | Вікторія Устименко |
| Телефон: | +380332773111 |
| E-mail: | ekonvokl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43005, Україна, Волинська область,м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
3 |
Шановний Учасник, відповідно до ч.4. Додатку 2 до тендерної документації встановлена наступна вимога: «Доставка гелію рідкого, навантажувально-розвантажувальні роботи, заправка МРТ спеціалістами з відповідними допусками та досвідом роботи.» Учасником було надано документ «5. Довідка про наявність працівників з відповідними допусками_ досвідом роботи та залучення субпідрядника.pdf», в якій не зазначено відомості стосовно субпідрядника та дозвільні документи на виконання робіт. Просимо надати інформацію стосовно субпідрядника, а саме: повну інформацію про підприємство, установу, організацію або фізичну особу-підприємця з метою перевірки підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. А також просимо надати інформацію стосовно спеціаліста з відповідними допусками та досвідом роботи для виконання заправки Магнітно-резонансного томографу Toshiba Vantage Titan з потужністю магнітного поля 1,5Т. Також звертаємо Вашу увагу, що документи, подані у Вашій тендерній пропозиції, а саме: «0. Реєстр наданих документів.pdf» «1. Довідка щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.pdf» «4. Довідка щодо наявності необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації.pdf» «5. Довідка про наявність працівників з відповідними допусками_ досвідом роботи та залучення субпідрядника.pdf» «6. Тендерна пропозиція.pdf» «7. Довідка про технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf» «8. Довідка підтвердження чистоти гелію.pdf» «9. Інформаційна довідка щодо сертифікації.pdf» «10. Довідка про постачання товару в посудинах Д_юара.pdf» «11. Детальний опис товару що пропонується.pdf» «13. Довідка щодо посадових осіб_ до повноважень яких належить підписання документів ТП та договору.pdf» «19. Довідка про відсутність ліцензії.pdf» «20. Довідка про бенефіціарного власника та засновника.pdf» «21. Інформаційна довідка загальних відомостей учасника.pdf», були адресовані тендерному комітету, а не уповноваженій особі. Просимо надати виправлені вищезазначені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.