Закупівлю оголошено - 08-04-2025, 16:01. Дата останніх змін - 16-04-2025, 11:18

Стіл робочий з шухлядами

Стіл робочий з шухлядами... Державна закупівля - UA-2025-04-08-012172-a Стіл робочий з шухлядами від замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА від 4/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-08-012172-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-08-013578-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-04-2025, 16:01
по 11-04-2025, 11:00

Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі видаткової накладної та наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи неналежного оформлення інших супровідних документів на товар. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватися Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965. № П-6, а за якістю відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №____________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ ________ 2025 року, в якій Учасника визнано переможцем. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі , що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _______, код _________ за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
600000
600 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
ЄДРПОУ:08167863 Досьє YouControl
Контактна особа:ПРАСКОВА Олена КЕВ М. БІЛА ЦЕРКВА
Телефон:380456353000
E-mail:kevbc-tender@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
09117, Україна, Київська область,Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи письмові, прямокутні, 1200х600, висота 750мм, 3 шухляди, 1 поличка, ЛДСП

200
штука
09100 , Україна , Київська область , Біла Церква ,
по 30-05-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Товщина стільницівід 16 до 18міліметрАктивна08-04-2025, 16:00
Ширинавід 1200 до 1300міліметрАктивна08-04-2025, 16:00
Глибинавід 600 до 700міліметрАктивна08-04-2025, 16:00
Висотавід 750 до 760міліметрАктивна08-04-2025, 16:00
Кількість поличоквід 1 до 2одиницяАктивна08-04-2025, 16:00
Кількість тумб0одиницяАктивна08-04-2025, 16:00
Кількість шухлядвід 3 до 4одиницяАктивна08-04-2025, 16:00
ФормапрямокутнийАктивна08-04-2025, 16:00
Матеріал стільниціЛДСПАктивна08-04-2025, 16:00
Матеріал каркасуЛДСПАктивна08-04-2025, 16:00
Тип каркасуплощинний каркасАктивна08-04-2025, 16:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-04-2025, 16:01:02
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-04-2025, 16:00:52
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі видаткової накладної та наданих товаросупровідних документів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул.Герасимовича Академіка будинок 44, 39600, Антоніна Цилюрик
          Остаточна пропозиція:
          340 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          11-04-2025, 15:28
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-04-08-012172-a-b1
          Номер договору:
          218
          Дата підписання договору:
          16-04-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 16-04-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Цилюрик Антоніна Андріївна
          E-mail підписанта:
          ciluriktonia@ukr.net
          Посада підписанта:
          ФОП
          Підписант діє на підставі:
          виписки
          Номер IBAN:
          UA663052990000026005021215656
          Телефон підписанта:
          +380983913924
          340 000 UAH
          Ціна договору
          340 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          340 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          10-04-2025, 20:09:44
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          5
          Забезпечення виконання Договору
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          377 772 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          09-04-2025, 13:50:13
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          5
          ЛДСП
          Забезпечення виконання Договору
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ТМ "БРІК"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          413 200,80 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          08-04-2025, 22:54:01
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          5
          Забезпечення виконання Договору
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          533 520 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          10-04-2025, 16:00:53
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          5
          ЛДСП
          Забезпечення виконання Договору
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "ВЕРЕСЕНЬ""   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          562 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          09-04-2025, 16:58:36
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          5
          Забезпечення виконання Договору
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "Меблі-Техностиль"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          564 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          10-04-2025, 10:26:10
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          5
          Забезпечення виконання Договору
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-04-2025, 16:00:52
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі , що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-04-2025, 16:00:52
          Забезпечення виконання Договору
          Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2025 року, в якій Учасника визнано переможцем. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі , що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі ___________, код ___________ за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»».
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-04-2025, 16:00:52
          Способи підтвердження:
          Документ
          Платіжне доручення , Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ