Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 863 765 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 34 318,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05498694 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ходаковський Андрій Іванович |
| Телефон: | +380612243705 |
| E-mail: | medtender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69065, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, які подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 2.1 розділу 2 тендерної документації Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: «Наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник надає інформацію у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, за підписом уповноваженої особи учасника» Наведена вище довідка відсутня у пропозиції учасника. З огляду на вищенаведене, на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.