Умови доставки ТОВАРУ – протягом протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України:Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 165 200,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
ЄДРПОУ: | 40150237 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Єгорова Ольга Леонідівна |
Телефон: | 380632147739 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область,Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
0 |