| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 62 187 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 310,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | 3 ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ОДЕСЬКИЙ ВУЗОЛ УРЯДОВОГО ЗВ'ЯЗКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 34264453 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Болгар |
| Телефон: | +380502826480 |
| E-mail: | m.bolhar@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
За результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП ПАЛІЄНКА ВАЛЕРІЯ ФЕДОРОВИЧА виявлено невідповідності в інформації, яка вимагалась в оголошенні пропроведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник не надав сканований оригінал/копію витягу з реєстру платників ПДВ – у разі сплати учасником ПДВ, або сканований оригінал або копію витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку (вимога підпункту 6 пункту 16 оголошення); учасник надав копію договору поставки від 11.07.2023 № 212, загальна ціна договору становить 9900,58 грн, та, одночасно, в якості виконання договору, надав видаткову накладну від 27.04.2023 № 4622 на загальну суму 2818,62 грн, що не свідчить про його виконання в повному обсязі та не відповідає підпункту 13 пункту 16 оголошення. Відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», з метою забезпечення права учасника спрощеної закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, шляхом завантаження до електронної системи закупівель нових документів. Учаснику для усунення цієї невідповідності необхідно надати: 1. сканований оригінал/копію витягу з реєстру платників ПДВ – у разі сплати учасником ПДВ, або сканований оригінал або копія витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку (вимога підпункту 6 пункту 16 оголошення); 2. Копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі відповідно до вимог підпункту 13 пункту 16: договір, додаткову(і) угоду(и), акт (акти), накладну (і) тощо.
За результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ "ХІМОЛІМП" виявлено невідповідності в інформації, яка вимагалась в оголошенні для проведення спрощеної закупівлі, а саме: на вимогу підпункту 7 пункту 16 оголошення учасником надано довідку, складену самим учасником (вих. № 04 від 01.03.2025, файл «Довідка про відсутність заборгованості.pdf»), щодо інформації про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів, проте, чинну і достовірну інформацію про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) можуть надати лише контролюючі/уповноважені органи. Відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», з метою забезпечення права учасника спрощеної закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, шляхом завантаження до електронної системи закупівель нових документів. Учаснику для усунення цієї невідповідності необхідно надати: Інформацію/довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка видана контролюючим/уповноваженим органом (чинну на момент подання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.