Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 6 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВОЛИНСЬКА МИТНИЦЯ |
| ЄДРПОУ: | 43958385 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хомяк Ольга |
| Телефон: | 0335231515 |
| E-mail: | vn.gev@customs.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 44350, Україна, Волинська область,село РИМАЧІ, вулиця Призалізнична, будинок 13 |
1 |
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі – Особливості), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ФОП «ЯЦКОВСЬКА ЯНА ВАСИЛІВНА» (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Бланки митного органу)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-11-011521-a). На виконання пункту 43 Особливостей, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. У складі тендерної пропозиції учасника надано документ «09 Додаток 3 Проект договору бланки.docx» без жодного підпису, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що на тендерну пропозицію має бути накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП). На документи у складі тендерної пропозиції Учасника накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ФОП «ЯЦКОВСЬКА ЯНА ВАСИЛІВНА» шляхом: 1) долучення проекту договору або у формі електронного документа з накладанням на нього КЕП, або сканованого документа з підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа; 2) накладання учасником на пропозицію в цілому кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.