Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 443 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 215,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 43122946 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шайда Тетяна Петрівна |
| Телефон: | +380976962874 |
| E-mail: | mr_osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08801, Україна, Київська область,Миронівка, вул. Соборності, 58 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТА ТЕПЛОСЕРВІС» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до вимог п.п. 3 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку вих. №03-07/25 від 07.07.2025р. з інформацією про виконання аналогічного договору №Р-47/24 від 25.06.2025р., та надає скановану копію виконаного аналогічного договору №Р-47/25 від 25.06.2025р. з усіма додатками (Додаток 1 до договору №Р-48/25 від 25.06.2025р. Кошторис); 2) Відповідно до вимог п. 2 розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про субпідрядника/співвиконавця при закупівлі послуг довідку про намір залучення чи не залучення суб’єкта господарювання як субпідрядника /співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; 3) Відповідно до вимог п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-погодження Учасника з умовами Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що міститься в Додатку № 3 до Тендерної документації; 4) Відповідно до вимог п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, в якому Учасник гарантує Замовнику: виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені Замовником. Також в листі Учасник має зазначити, що матеріали та вироби, від яких залежить якість продукції (щодо зносостійкості, терміну служби, екологічної чистоти), буде відповідати вимогам ДСТУ, при надані послуг суворо дотримуватись вимог норм та протипожежних правил техніки безпеки, виконавець несе повну відповідальність за безпечне виконання робіт, дотримання правил, норм і інструкцій з охорони праці і пожежної безпеки. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору у відповідності до копії виконаного договору, та додатки до договору; інформаційну довідку про намір залучення чи не залучення суб’єкта господарювання як субпідрядника /співвиконавця; лист-погодження Учасника з умовами Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; гарантійний лист, про виконання робіт якісно у кількості та терміни встановлені Замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.