| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 85 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А4051 |
| ЄДРПОУ: | 26631130 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Соловйов |
| Телефон: | +380736376760 |
| E-mail: | tender.a4051@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний Учасник спрощеної закупівлі за предметом: Зарядна портативна електростанція ECOFLOW DELTA 2 MAX (EFDELTA2Max-EU), код: ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори, ID: UA-2024-12-05-020312-a. За результатами розгляду Вашої пропозиції, виявлено відсутність інформації про громадянство кінцевого бенефіціарного власника та найменування замовника процедури, надання якої передбачено пунктом 7 та підпунктом 1 пункту 11 додатку 1 до оголошення, а саме: «Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.» та «На підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії з оригіналу документів у кольоровому вигляді: 1) Гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі.» Керуючись нормою абзацу 6 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, пропонуємо Вам виправити зазначені у цьому повідомленні невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель необхідного документу/документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.