Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 528 125,32 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 640,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42574629 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
| Контактна особа: | Дарина Бондар |
| Телефон: | +380671344281 |
| E-mail: | d.bondar@medzakupivli.com |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
| Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
4 |
У зв’язку з потребою додаткового часу розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: у складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1 розділу I додатка 2 до тендерної документації учасником надано договір від 30.08.2023 року № 09/476-08/2023 та товарно-транспортну накладну від 03.06.2024 року № 009Н. При чому у даній товарно-транспортній накладній не зазначено номер, дата договору, за яким виконується поставка товару, а також сума та торгова назва товару не збігається з наданим у складі тендерної пропозиції договором. Таким чином неможливо прослідкувати факт постачання товару згідно з наданою товарно-транспортною накладною за договором № 09/476-08/2023 від 30.08.2023 року. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: підпункт 1.2. пункту 1 розділу I додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.2. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та/або акта/-ів прийому-передачі товару, та/або лист відгук від отримувача, та/або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.