Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
Категорія замовника - органи соціального страхування.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 400,04 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 21910427 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Радкевич Тетяна Борисівна |
| Телефон: | +380563754535 |
| E-mail: | RTB131@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49094, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
2 |
Після відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури відкритих торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 020" закупівлі Послуги зі спостерігання за станом сигналізації та здійснення охорони засобами наряду реагування охорони у разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу тривоги, код ДК 021-2015 (CPV): 79710000-4 Охоронні послуги відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей, наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", яка відповідає вимогам встановленим у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (протокол № 40 від 03.07.2025). Після розгляду документів тендерної пропозиції на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено, що в Довідці б/н, б/д в інформації щодо форми зайнятості (зарахування до штату) та щодо освіти, відсутні посилання та документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, трудовий договір, штатний розпис тощо) та документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо), обов'язковість надання яких встановлена у Формі 2 Додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання антологічного договору (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації) учасником надані, копія договору № 0921/22 від 29.12.2022, копії актів наданих послуг, які не завірені належним чином (пункт 1.8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); додаткова угода до договору про зменшення загальної вартості послуг, не надана. Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання відповідних документів.
Відповідно до Протоколу засідання робочої групи від 30.06.2025 за № 39 тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 020" відповідає вимогам встановленим у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості). Після розгляду документів тендерної пропозиції на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено, що в Довідці за № 10 від 24.06.2025 в інформації щодо форми зайнятості (зарахування до штату) та щодо освіти, відсутні посилання та документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, трудовий договір, штатний розпис тощо) та документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо), обов'язковість надання яких встановлена у Формі 2 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.