Закупівлю оголошено - 25-07-2025, 15:50. Дата останніх змін - 01-09-2025, 18:20

Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Одеського ліцею «Олімпієць» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Одеського ліцею «Олімпієць» Одеської міськ... Державна закупівля - UA-2025-07-25-008744-a Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Одеського ліцею «Олімпієць» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" від 7/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-25-008744-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-25-010183-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 15:50
по 06-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 15:50
по 09-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1865059
1 865 059 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:9 325,30 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
ЄДРПОУ:40703015 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Коливушко
Телефон:+380487530044
E-mail:kukievskiy@ukr.net
Місцезнаходження:
65080, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт підвального ...
1 865 059 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Одеського ліцею «Олімпієць» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85

1
робота
65038 Україна Одеська область м. Одеса вул. Дача Ковалевського, 85
по 30-11-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ІНТЕГРІТІС ФЛАЙ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-08-2025 по 06-09-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, провулок НОВОПЕЧЕРСЬКИЙ, будинок 19/3, корпус 3, офіс 2, 01042, Данилюк-Гудзь Марина Вікторівна
Остаточна пропозиція:
1 848 756 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-08-2025, 15:17
Період подачі оскарження:
по 28-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 15-08-25, 11:38:28
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ ІНТЕГРІТІС ФЛАЙ (далі — Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо цієї закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 06-09-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-08-25, 11:42:16
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації); - інформацією/документами про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 та Додатку 1 до цієї тендерної документації. 1. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації та відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник надає: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів, які будуть використовуватись учасником під час виконання робіт, та передбачені підсумковою відомістю ресурсів, наданої учасником у складі кошторисної документації. У разі включення до кошторисної документації учасника заготівельно-складських витрат, учасник має підтвердити наявність складських приміщень у учасника/субпідрядника /співвиконавця, та надати скан-копію з оригіналу договору купівлі-продажу або копію свідоцтва про право власності, або копію договору оренди/суборенди складського приміщення. 1.1.2.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку №3/02-1/ від 07.08.2025 р. Зазначена Довідка не містить переліку усіх будівельних машин та механізмів, які будуть використовуватись учасником під час виконання робіт, та передбачені підсумковою відомістю ресурсів, яка надана Учасником у складі кошторисної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надав ДОГОВОРИ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ №03/01 від 03.01.2025 р. та №01/06 від 01.06.2025 р. з видатковими накладними до них, ДОГОВІР ОРЕНДИ ОБЛАДНАННЯ з Актом приймання-передачі обладнання до нього (без №, без дати). Зазначені документи не підтверджують права власності/володіння усього майна, зазначеного у Довідці, зокрема, у п.27 Довідки зазначено наявність «Плиткоріз ручний 1200 мм – 3 шт», натомість у п.6 видаткової накладної №14/01 від 14.01.2025 р. до ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ №03/01 від 03.01.2025 р. міститься «Плиткоріз ручний 1200 мм – 1 шт». 2. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації та відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід», учасник надає: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №3 від 03.08.2025 та Штатний розпис, затверджений 31.03.2025р. У наданій Учасником Довідці зазначено ПІБ працівника Учасника Чабаненко Олександр Юрійович, натомість у рядку 7. Штатного розпису зазначено Чебаненко О.Ю. у кількості 2 штатні одиниці. 3. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації та відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядника/співвиконавця) до виконання робіт учасник повинен надати відповідні документи/інформацію. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Лист щодо субпідрядника №8 від 03.08.2025 та Довідку про субпідрядника №8-1 від 03.08.2025. Зазначені документи не містять чіткої відповіді чи планує Учасник залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядника/ співвиконавця) до виконання робіт. 4. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 4.2. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження учасником інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлено надання: Кошторисна документація відповідно ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (специфікації), визначеного у Додатку 2 до тендерної документації. Вимоги до формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника зазначені в пункті 10 розділу 3 тендерної документації. Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії, з наданням учасником відповідної ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована вартість робіт, скріплена печаткою та підписана учасником, у складі: - договірна ціна за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни; - пояснювальна записка; - локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.; - відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; - документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (документи із зазначенням найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, наприклад, довідка в довільній формі); - розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат; - інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови. Учасник у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію у складі, визначеному в тендерній документації. Однак, у наданих документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, наявні невідповідності щодо країни походження матеріальних ресурсів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений законодавством: 1. Оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням повного переліку будівельних машин та механізмів, які будуть використовуватись Учасником під час виконання робіт, та передбачені підсумковою відомістю ресурсів, наданою Учасником у складі кошторисної документації. 2. Документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/ користування тощо усім майном, зазначеним Учасником у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. 3. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідний Штатний розпис. 4. Оновлену інформацію щодо залучення/незалучення стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядника/співвиконавця) до виконання робіт. 5. Оновлену інформацію про ціни на матеріальні ресурси.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-08-25, 11:42:16
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-25-008744-a-c1
Номер договору:
184
Дата підписання договору:
29-08-2025, 18:18
Строк дії договору:
з 29-08-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Данилюк-Гудзь Марина Вікторівна
E-mail підписанта:
integritixfly@gmail.com
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA733806340000026007412234001
Телефон підписанта:
+380686517977
1 848 756 UAH
Ціна договору
1 540 630 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ІНТЕГРІТІС ФЛАЙ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 848 756 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Відсутня
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-08-2025, 12:56:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено25-07-2025, 15:51:59
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 15:17:26
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:50:59
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:50:59
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:50:59
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 15:16:43
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 15:16:43
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:50:59
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:50:59
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:50:59
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 15:16:43

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Дата архівування:
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Одеського ліцею «Олімпієць» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Одеського ліцею «Олімпієць» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Одеського ліцею «Олімпієць» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-08-2025, 15:16:44
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 25-07-2025, 15:50:57
                      Дата архівування: 04-08-2025, 15:16:44
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ