Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 93 720 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 937,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 38397196 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Шандиба |
| Телефон: | +0542665417 |
| E-mail: | dprz01@sm.dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Робітнича, 69 |
1 |
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями “Учасник процедури закупівлі повинен був надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього, в період з 2024 по 2025 роки. Учасник у складі пропозиції надав договір №22/04/24-1 про постачання від 24 квітня 2024 року де предметом договору є матеріали будівельного призначення без конкретного переліку матеріалів також учасник надав видаткову накладну №150 від 26.04.2024 року в якій не вказано згідно якого договору була надана дана видаткова накладна яка є підтвердженням виконання договору. Перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього де буде товар який відповідає предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали») та видаткову накладну яка буде підтвердженням виконання цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.