Закупівлю оголошено - 04-07-2025, 16:27. Дата останніх змін - 25-08-2025, 16:43

Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*

Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*... Державна закупівля - UA-2025-07-04-010095-a Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ* від замовника Державна казначейська служба України від 7/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-04-010095-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-04-012622-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 16:27
по 22-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 16:27
по 25-07-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-07-2025, 15:00
по 28-07-2025, 15:23

Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00

* У зв’язку із наявністю певних ризиків, пов’язаних з безпекою замовника, повна адреса об’єкту не зазначається.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
760000
760 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 800 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Державна казначейська служба України
ЄДРПОУ:37567646 Досьє YouControl
Контактна особа:Анастасія Озерова
Телефон:+380442814933
E-mail:zakup@treasury.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Встановлення та підключення ди ...
760 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-07-2025, 15:00
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*

1
послуга
Україна м.Київ
по 05-12-2025
51111200-5
Послуги зі встановлення генераторів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-08-2025 по 12-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Вадима Гетьмана, будинок 27, офіс 33, 03056, Сергій Гудим
Остаточна пропозиція:
759 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
759 900 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2025, 10:33
Період подачі оскарження:
по 14-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-08-25, 18:01:46
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 51110000-6 ‒ Послуги зі встановлення електричного обладнання (Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*). 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-04-010095-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС» (код за ЄДРПОУ – 43643441). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Підпунктом 2.1 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, передбачене надання учасниками документів та/або інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 1.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, передбачене надання заповненої довідки, що містить інформацію про наявність досвіду аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) з 2021 року (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) (далі – Довідка про договори). При цьому, примітками до підпункту 1.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, визначено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір, за умовами якого було виконано роботи / надано послуги з встановлення та підключення резервного джерела живлення / енергогенеруючого обладнання / дизельної електростанції / дизель-генераторної установки до системи електропостачання / внутрішніх електричних мереж. Водночас, номінальна потужність обладнання, що підключалось згідно з аналогічним (аналогічними) договором (договорами) має бути не менше 100 кВт. Відповідно до підпункту 1.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що до довідки додається копія щонайменше одного договору, з усіма додатками до нього, відомості про який наведено у зазначеній довідці, з підтвердженням його повного виконання (наприклад: копії актів (акту) про надання послуг / виконання робіт (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору). Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати: - Довідку про договори, що містить відомості про наявність щонайменше одного аналогічного договору з 2021 року, предметом якого є виконання робіт / надання послуги з встановлення та підключення резервного джерела живлення / енергогенеруючого обладнання / дизельної електростанції / дизель-генераторної установки до системи електропостачання / внутрішніх електричних мереж. При цьому, номінальна потужність обладнання, що підключалось згідно із зазначеним у Довідці про договори договором, має бути не менше 100 кВт; - копію договору, який наведено у наданій Довідці про договори з усіма додатки до нього; - підтвердження повного виконання наданого договору (наприклад: копії актів (акту) про надання послуг / виконання робіт (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору). Учасником надано: 1) Довідку про виконання аналогічного договору, що містить відомості про наявність одного договору від 03.11.2023 № 220, укладеного між учасником ТОВ «ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯС» та Національним університетом фізичного виховання і спорту України. При цьому даним договором передбачено виконання робіт з капітального ремонту ТП 2217 РУ-0,4кВ (заміна обладнання) та підключення резервного джерела живлення (код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи). 2) Копію договору від 03.11.2023 № 220 з усіма додатками до нього. При цьому у Додатку 1 до договору від 03.11.2023 № 220 у тому числі зазначено найменування робіт і витрат «Синхронний генератор (компенсатор), напруга до 1 кВ, потужність до 100 кВт». 3) Додаткова угода № 1 від 30.11.2023 та Додаткова угода № 2 від 21.12.2023 щодо зменшення ціни договору. 4) Акт № 135 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року, в якому у тому числі зазначено найменування робіт і витрат «Синхронний генератор (компенсатор), напруга до 1 кВ, потужність до 100 кВт». 5) Позитивний Лист-відгук від Національного університету фізичного виховання і спорту України від 13.08.2024 № 032-840, що підтверджує повне виконання договору від 03.11.2023 № 220. Отже, даний договір не може бути використаний як підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. 5.2. Підпунктом 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, передбачене надання учасниками документів та/або інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 2.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, передбачене надання заповненої довідки з інформацією про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та можуть бути залучені до виконання договору (далі – Довідка про працівників). Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати заповнену за визначеною формою Довідку про працівників. Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та можуть бути залучені до виконання договору (далі – Довідка про працівників), з інформацією про наявність в учасника 7 працівників, форма якої відповідає вимогам тендерної документації. При цьому Довідка про працівників містить технічні помилки та описки та інші невідповідності: 1) помилка в порядкових номерах - замість «№ з/п 5, 6, 7» зазначено «№ з/п 6, 7, 8»; 2) по Яценко О.В. двічі зазначений ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 204- EL-24; 3) по Щербині М.М. зазначена посада, що не відповідає наданому учасником Наказу (Розпорядження) від 13.05.2021 № 14 про прийняття на посаду, а саме: замість «інженер-електрик» зазначено «інженер-електрик/електромонтер»; 4) по Сосницькій Н.М. зазначена посада, що не відповідає наданому учасником Наказу (Розпорядження) від 04.03.2024 № 20о про прийняття на посаду, а саме: замість «інженер-кошторисник» зазначено «інженер-проектувальник в частині кошторисної документації»; 5) враховуючи надані на виконання підпункту 2.2 (вимога 2.2.1) та підпункту 2.3 Критерію 2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації документи на працівника Дремач А.Л. вбачається, що учасником помилково не зазначено в Довідці про працівників інформацію про перевірку відповідних навчань зазначеного працівника; 6) не зазначена інформація про надані учасником у складі тендерної пропозиції посвідчення (враховуючи, що дані посвідчення підтверджують перевірку знань зокремо НПАОП 40.1-1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13), а саме по працівникам: Малиш Ю.Ю. - Посвідчення № 114-10-24/18 Підстава: протокол від 25.10.2024 № 114-10-24ОП. Дремач А.Л. - Посвідчення № 114-10-24/19 Підстава: протокол від 25.10.2024 № 114-10-24ОП (в посвідчені зазначено НПАОП 40.1-1.32-0_). Щербина М.М. - Посвідчення № 114-10-24/21 Підстава: протокол від 25.10.2024 № 114-10-24ОП (в посвідчені зазначено НПАОП 40.1-1.32-0_). Ридзель В.С. - Посвідчення № 114-10-24/20 Підстава: протокол від 25.10.2024 № 114-10-24ОП (в посвідчені зазначено НПАОП 40.1-1.32-0_); При цьому, зазначений в наданих посвідченням протокол не наданий в складі тендерної пропозиції. 7) у Гудима С.О та Яценко О.В. зазначена група 5 замість групи 4, що не відповідає зазначеній групі відповідно до Витягу із протоколу №204-EL-24 та посвідчені; 8) у всіх працівників зазначений не вірний перелік перелічених НПАОП, що не відповідає Витягу з протоколу № 70-11-220П від 07.11.2022. 9) у всіх працівників передбачених Довідкою про працівників зазначений витяг з протоколу № 62-11-22 з перевірки знань з питань пожежної безпеки та посвідчення. Зазначення про наявність такої перевірки знань та надання документів щодо її підтвердження не вимагалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 4 розділу V тендерної документації визначено, що у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальних (несуттєвих) помилок пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок. Беручи до уваги пункт 4 розділу V Тендерної документації, враховуючи інші документи пропозиції та інформацію, що в них містяться, учасником під час формування даного документу допущено формальну (несуттєву) помилку, яка не може бути підставою для відхилення пропозиції. Вимога виконана з допущення формальної (несуттєвої) помилки. 5.3. Відповідно до підпункту 2.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження наявності у всіх із зазначених у Довідці про працівників відповідних документів, які підтверджують наявність необхідних знань для виконання договору, учасником надаються: 1) Копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки працівників та керівників робіт та копії їхніх посвідчень, дійсних на дату подання учасником пропозиції: - Керівник робіт: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V. - Виконавці робіт (не менше ніж 3 особи): НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV. 2) Копію кваліфікаційного сертифікату фахівця з виготовлення/складання кошторисної документації, що має бути чинним на дату подання учасником пропозиції. Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати на всіх працівників зазначених у Довідці про працівників: на керівника робіт - копії протоколів (витягів з протоколів) з перевірки знань НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V та - копії відповідних посвідчень дійсних на дату подання учасником пропозиції; на виконавців робіт (не менше ніж 3 особи) - копії протоколів (витягів з протоколів) з перевірки знань НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV та - копії відповідних посвідчень дійсних на дату подання учасником пропозиції. При цьому інформація з вищенаведених документів повинна відображатися у графі 4 «Інформація про перевірку знань (назва курсу/теми; реквізити протоколу/витягу з протоколу; реквізити посвідчень) (повинна відповідати документам, наданим учасником на вимогу п.п.2.2.1 п. 2.2 Критерію 2)» Довідки про працівників, для коректного співставлення інформації. В ході співставлення інформації про працівників, відомості про яких внесено до Довідки про працівників, та наданих копій документів по таких працівниках, виявлено, що учасником не надано копій протоколів (витягів з протоколів) та посвідчень з перевірки знань НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13 не менше ніж на 3 особи, які є виконавцями робіт. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1. Підпункт 2.1 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації (з урахуванням підпунктів 1.1 та 1.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації). 6.2. Підпункт 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації (з урахуванням підпунктів 2.1 та 2.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації). 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1 З метою усунення виявлених невідповідностей зазначених у підпункті 5.1 пункту 5 Повідомлення учасник має надати: 1) Оновлену Довідку про договори, оформлену відповідно до вимог підпункту 1.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, що буде містить відомості про наявність щонайменше одного аналогічного договору з 2021 року, предметом якого є виконання робіт / надання послуги з встановлення та підключення резервного джерела живлення / енергогенеруючого обладнання / дизельної електростанції / дизель-генераторної установки до системи електропостачання / внутрішніх електричних мереж. При цьому, номінальна потужність обладнання, що підключалось згідно із зазначеним у Довідці про договори договором, має бути не менше 100 кВт; 2) Копію договору, який буде наведено у наданій оновленій Довідці про договори з усіма додатками до нього; 3) Підтвердження повного виконання наданого договору, який буде наведено у наданій оновленій Довідці про договори (наприклад: копії актів (акту) про надання послуг / виконання робіт (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору). Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.2. Відповідно до виявлених невідповідностей, що підпадають під формальні (несуттєві) помилки, викладених у підпункті 5.2 пункту 5 Повідомлення Учасник може надати оновлену Довідку про працівників, при цьому зазначена учасником в Довідці про працівників інформація повинна відповідати наданим на підтвердження документам, з урахуванням їх виправлення. Неусунення даної невідповідності не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.3. З метою усунення виявлених невідповідностей зазначених у підпункті 5.3 пункту 5 Повідомлення учасник має надати копії протоколів (витягів з протоколів) та посвідчень з перевірки знань НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13 не менше ніж на 3 особи, які є виконавцями робіт. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. * У зв’язку із наявністю певних ризиків, пов’язаних з безпекою замовника, повна адреса об’єкту не зазначається. 06.08.2025

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-08-25, 18:01:46
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-04-010095-a-b1
Номер договору:
154-25
Дата підписання договору:
22-08-2025, 16:00
Строк дії договору:
з 22-08-2025 по 31-12-2025
759 900 UAH
Ціна договору
633 250 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-07-2025 по 05-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Вознесенський узвіз, будинок 23А, приміщення 20, 04053, Моргун Артем
Остаточна пропозиція:
720 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
720 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 10-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-07-25, 13:02:20
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 51110000-6 ‒ Послуги зі встановлення електричного обладнання (Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*). 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-04-010095-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «АЙДІА ТЕХ» (код за ЄДРПОУ – 42915534). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Підпунктом 2.1 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, передбачене надання учасниками документів та/або інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 1.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, передбачене надання заповненої довідки, що містить інформацію про наявність досвіду аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) з 2021 року (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) (далі – Довідка про договори). При цьому, примітками до підпункту 1.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, визначено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір, за умовами якого було виконано роботи / надано послуги з встановлення та підключення резервного джерела живлення / енергогенеруючого обладнання / дизельної електростанції / дизель-генераторної установки до системи електропостачання / внутрішніх електричних мереж. При цьому, номінальна потужність обладнання, що підключалось згідно з аналогічним (аналогічними) договором (договорами) має бути не менше 100 кВт. Відповідно до підпункту 1.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що до довідки додається копія щонайменше одного договору, з усіма додатками до нього, відомості про який наведено у зазначеній довідці, з підтвердженням його повного виконання (наприклад: копії актів (акту) про надання послуг / виконання робіт (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору). Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати: - Довідку про договори, що містить відомості про наявність щонайменше одного аналогічного договору з 2021 року, предметом якого є виконання робіт / надання послуги з встановлення та підключення резервного джерела живлення / енергогенеруючого обладнання / дизельної електростанції / дизель-генераторної установки до системи електропостачання / внутрішніх електричних мереж. При цьому, номінальна потужність обладнання, що підключалось згідно із зазначеним у Довідці про договори договором, має бути не менше 100 кВт; - копію договору, який наведено у наданій Довідці про договори з усіма додатки до нього; - підтвердження повного виконання наданого договору (наприклад: копії актів (акту) про надання послуг / виконання робіт (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору). Учасником надано: 1) Довідку про виконання аналогічного договору, що містить відомості про наявність одного договору від 12.03.2024 № 12, укладеного між учасником ТОВ «АЙДІА ТЕХ» та Дніпропетровським обласним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. При цьому даним договором передбачено надання послуг з пусконалагодження та монтажу генератору (код ДК 021:2015: 51110000-6 – Послуги зі встановлення електричного обладнання). 2) Копію договору від 12.03.2024 № 12 з усіма додатками до нього. При цьому відповідно до Додатків 7 та 8 до договору від 12.03.2024 № 12, передбачено підключення дизельного генератора номінальною потужністю 55 кВт, а також у Додатках 1 та 9 до договору від 12.03.2024 № 12 зазначено найменування робіт і витрат «Пусконалагоджувальні роботи. Синхронний генератор (компенсатор), напруга до 1 кВ, потужність до 100 кВт». 3) Акт №1 від 10.04.2024 приймання виконаних будівельних робіт, в якому зазначено найменування робіт і витрат «Пусконалагоджувальні роботи. Синхронний генератор (компенсатор), напруга до 1 кВ, потужність до 100 кВт». 4) Позитивний Лист-відгук від Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки від 22.04.2024 № 30/9/5465, що підтверджують повне виконання договору від 12.03.2024 № 12. Отже, даний договір не може бути використаний як підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 2. Підпунктом 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, передбачене надання учасниками документів та/або інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Відповідно до підпункту 2.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, передбачене надання заповненої довідки з інформацією про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та можуть бути залучені до виконання договору (далі – Довідка про працівників). Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати заповнену за визначеною формою Довідку про працівників. Учасником надано Довідку про працівників, з інформацією про наявність в учасника 6 (шістьох) штатних працівників, форма якої не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відсутня: графа 3 «Посада/ робоча професія/ фах (повинна відповідати документам, наданим учасником на вимогу п.2.3 Критерію 2)»; графа 4 «Інформація про перевірку знань (назва курсу/теми; реквізити протоколу/витягу з протоколу; реквізити посвідчень) (повинна відповідати документам, наданим учасником на вимогу п.п.2.2.1 п. 2.2 Критерію 2)». Враховуючи, що в складі тендерної пропозиції учасника відсутні інші документи, з відповідною інформацією, що вимагалася графами 3 та 4 форми Довідки про працівників, встановлена невідповідність є суттєвою та не може вважатися формальною (несуттєвою) помилкою. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 2.2. Відповідно до підпункту 2.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження наявності у всіх із зазначених у Довідці про працівників відповідних документів, які підтверджують наявність необхідних знань для виконання договору, учасником надаються: 1) Копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки працівників та керівників робіт та копії їхніх посвідчень, дійсних на дату подання учасником пропозиції: - Керівник робіт: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V. - Виконавці робіт (не менше ніж 3 особи): НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV. 2) Копію кваліфікаційного сертифікату фахівця з виготовлення/складання кошторисної документації, що має бути чинним на дату подання учасником пропозиції. Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати на всіх працівників зазначених у Довідці про працівників: - копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки та копії посвідчень, дійсних на дату подання учасником пропозиції на керівника робіт: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V; - копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки та копії посвідчень, дійсних на дату подання учасником пропозиції на виконавців робіт (не менше ніж 3 особи): НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV. При цьому інформація з вищенаведених документів повинна відображатися у графі 4 «Інформація про перевірку знань (назва курсу/теми; реквізити протоколу/витягу з протоколу; реквізити посвідчень) (повинна відповідати документам, наданим учасником на вимогу п.п.2.2.1 п. 2.2 Критерію 2)» Довідки про працівників, для коректного співставлення інформації. В ході співставлення інформації про працівників, відомості про яких внесено до Довідки про працівників, форма якої не відповідає вимогам тендерної документації, та наданих копій документів по таких працівниках, зокрема наданих посвідчень, виявлено, що тендерна пропозиція учасника не містить копій протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки: - Керівника робіт: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V. - Виконавців робіт (не менше ніж 3 особи): НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV. Також неможливо встановити чи наявні всі посвідчення, з урахуванням наданих некоректних копій посвідчень (не всі копії сторінок посвідчень/сторінки без ПІБ осіб), щодо перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки на відповідних працівників, відомості про яких внесено до Довідки про працівників, форма якої не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника 2.3. Відповідно до підпункту 2.3 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, до Довідки про працівників додаються по всіх працівниках зазначених у Довідці про працівників та, які мають відповідні документи передбачені п. 2.2 Критерію 2 цього Додатку, документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин учасника (*субпідрядника / співвиконавця) з відповідними працівниками: накази (розпорядження) про прийняття на роботу та/або трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) або накази про сумісництво (за наявності) АБО цивільно-правові договори / трудові угоди АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту»). Додатково визначено, що по різних працівниках учасник може обирати різні способи підтвердження наявності трудових / цивільно-правових відносин. Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати на всіх працівників зазначених у Довідці про працівників документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин учасника з відповідними працівниками. В ході співставлення інформації про працівників, відомості про яких внесено до Довідки про працівників, форма якої не відповідає вимогам тендерної документації, та наданих копій документів по таких працівниках, виявлено, що по працівнику Гаврилюк Світлані Анатоліївні не надано відповідних документів, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин з учасником. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.1 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації (з урахуванням підпунктів 1.1 та 1.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації). 2. Підпункт 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації (з урахуванням підпунктів 2.1, 2.2 та 2.3 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації). 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 1. З метою усунення виявлених невідповідностей учасник має надати: 1.1. Оновлену Довідку про договори, оформлену відповідно до вимог підпункту 1.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, що буде містить відомості про наявність щонайменше одного аналогічного договору з 2021 року, предметом якого є виконання робіт / надання послуги з встановлення та підключення резервного джерела живлення / енергогенеруючого обладнання / дизельної електростанції / дизель-генераторної установки до системи електропостачання / внутрішніх електричних мереж. При цьому, номінальна потужність обладнання, що підключалось згідно із зазначеним у Довідці про договори договором, має бути не менше 100 кВт; 1.2. Копію договору, який буде наведено у наданій Довідці про договори з усіма додатки до нього; 1.3. Підтвердження повного виконання наданого договору, який буде наведено у наданій Довідці про договори (наприклад: копії актів (акту) про надання послуг / виконання робіт (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору). 2. З метою усунення виявлених невідповідностей учасник має надати: 2.1. Оновлену Довідку про працівників, оформлену відповідно до вимог підпункту 2.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, що буде містить відомості про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та можуть бути залучені до виконання договору. 2.2. Для підтвердження наявності у всіх із зазначених у Довідці про працівників відповідних документів, які підтверджують наявність необхідних знань для виконання договору, учасником надаються: 2.2.1. Копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки працівників та керівників робіт та копії їхніх посвідчень, дійсних на дату подання учасником пропозиції: - Керівник робіт: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V. - Виконавці робіт (не менше ніж 3 особи): НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV. 2.3. По працівнику Гаврилюк Світлані Анатоліївні надати відповідні документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин з учасником. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. * У зв’язку із наявністю певних ризиків, пов’язаних з безпекою замовника, повна адреса об’єкту не зазначається. 31.07.2025

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-08-25, 13:02:20

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
720 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
720 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-07-2025, 01:28:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
759 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
759 900 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 16:11:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:27:34
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 16:30:03

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Дата архівування:
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 04-07-2025, 16:27:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ