Строк поставки товарів – з моменту підписання договору до 31.12.2025 року (включно). Поставка товару здійснюється Постачальником згідно заявки Замовника, не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту надання заявки (телефоном, електронною поштою), у робочі дні з 8:00 до 13:00 години. З огляду на те що Замовник не обмежує право Постачальника надати іншу форму фасування товару ніж ту, що визначена в запиті пропозицій постачальників, то одиниця виміру та кількість упаковок запропонована Постачальником можуть відрізнятися, але повинна відповідати кількості в перерахунку в кількість одиниць, зазначеній в запиті пропозицій постачальників.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 804 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01987037 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бургутіна Валерія Глєбівна |
| Телефон: | 0682198121 |
| E-mail: | pjataja_doktor@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50049, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, вул. Поперечна, 1 а |
7 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.