Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2024, 00:00
Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: vladyslav_hrytsenko@bank.gov.ua
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 898 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гриценко Владислав |
| Телефон: | 380445311123 |
| E-mail: | VLADYSLAV_HRYTSENKO@BANK.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
4 |
У зв’язку з необхідністю додаткового часу на перевірку великого обсягу документації тендерної пропозиції в частині відповідності вимогам тендерної документації керуючись вимогою частини десятої статті 29 Закону, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПАТ “ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД” (ЄДРПОУ 00445914) щодо закупівлі “15510000-6 Молоко та вершки (Молоко), очікувана вартість закупівлі – 898 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – грудень 2024 року”, до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" (ЄДРПОУ 00445914) (далі – Учасник) щодо закупівлі “15510000-6 Молоко та вершки (Молоко), очікувана вартість закупівлі – 898 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – грудень 2024 року ”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надати наступні документи та/або інформацію: Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на постачання молока) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: … - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на постачання молока) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір; - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності); - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІМОЛ" (ЄДРПОУ 00443000) (далі – Учасник) щодо закупівлі “15510000-6 Молоко та вершки (Молоко), очікувана вартість закупівлі – 898 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – грудень 2024 року ”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка про виконання аналогічного договору, де відсутня інформація щодо суми фактичного виконання договору, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, що суперечить вимогам пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації. 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що суперечить вимогам пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надати наступні документи та/або інформацію: Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на постачання молока) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: … - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; 2.2. Пункт 8 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надати наступні документи та/або інформацію: Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість 2.3. Пункт 11 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надати наступні документи та/або інформацію: Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на постачання молока) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір; - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності); - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.2. Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. 3.3. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.