Закупівлю оголошено - 10-07-2025, 17:54. Дата останніх змін - 11-08-2025, 11:15

Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки

Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки ... Державна закупівля - UA-2025-07-10-011529-a Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки від замовника Київський окружний адміністративний суд від 7/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-10-011529-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-10-013894-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 17:54
по 15-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 17:54
по 18-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-07-2025, 15:00
по 18-07-2025, 15:23

Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
500000
500 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:15 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Київський окружний адміністративний суд
ЄДРПОУ:35919304 Досьє YouControl
Сайт:http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/
Контактна особа:Юлія Гриценчук
Телефон:+0442078070
E-mail:bug_koas@ukr.net
Місцезнаходження:
01133, Україна, м. Київ,м. Київ, б-р Лесі Українки, буд. 26
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуга з технічного обслугову ...
500 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-07-2025, 15:00
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки

1
послуга
01133 Україна м. Київ бульвар Лесі Українки, будинок 26
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ПАНЬКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-07-2025 по 23-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗНЯКІВСЬКА, будинок 22, квартира 156, 02152, Олег Панько
Остаточна пропозиція:
498 880 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
498 880 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-08-2025, 15:28
Період подачі оскарження:
по 10-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 01-08-25, 13:10:01
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з необхідністю проведення детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливого звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-10-011529-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Кінцева дата розгляду пропозиції: 23-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-08-25, 13:41:38
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Пунктом 1.2. частини 1 Таблиці 1 Додатка 1 Тендерної документації по відкритим торгам щодо проведення відкритих торгів з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування на закупівлю предмету: Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, затвердженою рішенням уповноважених осіб (Протокол № 7/ВТ від 10 липня 2025р. (далі – Тендерна документація) встановлено вимоги щодо надання документів, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме: учасники надають довідку у довільній формі про наявність власного сервісного центру, де здійснюватиметься технічне обслуговування та ремонт офісної техніки згідно з технічними вимогами. Обов’язково учасник повинен підтвердити наявність власного сервісного центру в радіусі не більше 10 кілометрів від юридичної адреси Замовника, що підтвержить можливість прибуття спеціаліста протягом півгодини до Замовника. 2. Пунктом 2.1. частини 2 Таблиці 1 Додатка 1 Тендерної документації встановлено, що учасники надають довідку учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, спеціальності/кваліфікації. 3. Пунктом 3.1. частини 3 Таблиці 1 Додатка 1 Тендерної документації встановлено, що учасники надають інформаційна довідка про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, номер та дата договору, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи контрагента. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками), копії актів наданих послуг та оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), виданий не раніше 2025 року, підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін). Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання. 4. Пунктом 4.2. частини 4 Таблиці 1 Додатка 1 Тендерної документації встановлено, що учасники надають довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, не більше десятиденної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій. 5. Пунктом 4.4. частини 4 Таблиці 1 Додатка 1 Тендерної документації встановлено, що учасники надають оригінал довідки (або нотаріально завірену копію) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів дійсну на момент подання. 6. Частиною 1 Таблиці 2 Додатка 1 Тендерної документації встановлено, що учасники надають довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: *повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору).*статус платника податку. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ПАНЬКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ" #2708913439 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-10-011529-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав довідку у довільній формі про наявність власного сервісного центру, де здійснюватиметься технічне обслуговування та ремонт офісної техніки згідно з технічними вимогами, яка містить інформацію про юридичну адресу ФОП, яка при перевірці відповідає радіусі в 10 кілометрів від адреси Замовника, при цьому зазначена інформація про фактичну адресу власного сервісного центру в радіусі 10 кілометрів від Замовника, не містить інформації в довідці про підтвердження наявності в учасника права власності чи права користування даним приміщенням, що вимагалась за умовами Тендерної документації по даній закупівлі, обов’язково учасник повинен підтвердити наявність власного сервісного центру в радіусі не більше 10 кілометрів від юридичної адреси Замовника, що підтвердить можливість прибуття спеціаліста протягом півгодити до Замовника; Учасник надав довідку з інформацією про наявність працівників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до надання послуг за предметом закупівлі, ез зазначення ПІБ, посади, спеціальності/кваліфікації. Учасник не надав оригінал листа відгука від контрагента, виданий не раніше 2025 року, підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін). Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання. Учасник надав копії з довідок з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, не більше десятиденної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій, а повинен був надати оригінали даних довідок. Учасник не надав оригінали довідки (або нотаріально завірену копію) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів дійсну на момент подання. Учасник надав довідку, яка містить відомості про учасника, яка не містить інформації про скорочене найменування учасника та місце реєстрації учасника. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити документи, що не були надані та надати оновлені документи шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-08-25, 13:41:38
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-10-011529-a-b1
Номер договору:
31
Дата підписання договору:
11-08-2025, 11:13
Строк дії договору:
з 11-08-2025 по 31-12-2025
498 880 UAH
Ціна договору
498 880 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-07-2025 по 26-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Ставищенський район, село Розкішна, , ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 20, 09440, Богдан Легеза
Остаточна пропозиція:
452 140 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
452 140 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 31-07-2025, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
452 140 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
452 140 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-07-2025, 18:31:50
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
5. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ПАНЬКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
498 880 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
498 880 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-07-2025, 22:04:40
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Доказ:
Документ
5. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:55:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:54:43
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:54:43

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Дата архівування:
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи у розширенні *.р7s
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              5. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів до офісної техніки
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 17:54:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ