Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 230 203,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 151,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області |
| ЄДРПОУ: | 13322403 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Єрошенко Марина Юліївна |
| Телефон: | +380432504537 |
| E-mail: | gu@vn.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21005, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Зодчих,22 |
3 |
Пунктом 4.14 Додатку №3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що має бути кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Так, згідно умов підпункту 1.5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – КЕП) на тендерну пропозицію. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Однак, під час перевірки КЕП Учасника, встановлено що на документи тендерної пропозиції накладено УЕП, замість визначеного умовами тендерної документації - КЕП. Тому для уточнення інформації та належної кваліфікації, учасник має надати: - кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на документи тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.