Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 618 757,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 103 093,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000 UAH |
| Замовник: | Катеринівська сільська рада Кропивницького району Кіровоградської області |
| ЄДРПОУ: | 41744542 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олійник Аліна Юріївна |
| Телефон: | +380999095264 |
| E-mail: | ktotg-uo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 27631, Україна, Кіровоградська область,село Катеринівка, вулиця Південна 12 |
6 |
ПРОТОКОЛ № 667 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ с. Катеринівка 17 січня 2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Афінацентр" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Реконструкція очисних споруд господарсько-побутових стоків у с. Катеринівка Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-19-025068-а. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено наступну пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детального розгляду великої кількості інформації, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 05.02.2025 року. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. ПІДПИС: Уповноважена особа _______________ А.Ю. Олійник
ПРОТОКОЛ № 681 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ с. Катеринівка 03 лютого 2025 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Афінацентр" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Реконструкція очисних споруд господарсько-побутових стоків у с. Катеринівка Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-19-025068-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). Учасником наданий аналогічний договір № 61-23 від 25 грудня 2023 року сума якого не відповідає актам виконаних робіт. Сума виконаних робіт не співпадає з сумою вказаної в останній ДУ № 7. Учасником наданий аналогічний договір № 05-23 від 01 травня 2023 року сума якого не відповідає актам виконаних робіт. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2023 року відсутнє устаткування. Акт приймання виконаних будівельних робіт за березень 2024 року відсутність відомість устаткування. Сума в довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2023 року не співпадають з сумою зазначеною в ДУ № 2/05-23 від 27.12.2023 року. Учасником наданий Договір на виконання субпідрядних робіт № 10/07-2023 від 10 липня 2023 року сума якого не відповідає актам виконаних робіт. 5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 7 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення (з наданням підтвердних документів відповідних державних органів) щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. У Наданому Учаником листі № 57/21 від 09.01.2025 року, щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва не зазначено класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. -«Відповідно до п.5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: 5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. Надана Учасником довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № 21 від 06.01.2025 року не заповнена в повному обсязі у відповідності до наданої форми, а саме не вірно вказані дата завершення договорів – колонка 3 завершення робіт – колонка 4, вартість договору – колонка 5. -«Відповідно до п.5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: 5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій : 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Відповідно до Додатку 5 до ТД, для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. Згідно надано Учасником договору оренди спеціалізованої будівельної техніки, машин та механізмів 01/01 від 01.01.2025 року Додаток № 1 специфікація та Акт приймання-передачі не співпадають. Наданий договір № 29/07/2024 від 29 липня 2024 року без Специфікації, яка є невід’ємною частиною договору згідно п.1.3 договору. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.акти виконаних робіт на всю суму договору № 61-23 від 25 грудня 2023 року станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). 2.акти виконаних робіт на всю суму договору № 05-23 від 01 травня 2023 року станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). 3.довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2023 року з устаткуванням. 4.акт приймання виконаних будівельних робіт за березень 2024 року з відомістю устаткування. 5.довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2023 року, яка співпадає з сумою зазначеною в ДУ № 2/05-23 від 27.12.2023 року. 6.акти виконаних робіт на всю суму договору субпідрядних робіт № 10/07-2023 від 10 липня 2023 року станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). 7.інформацію класу наслідків об’єктів за предметом закупівлі. 8.інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 ТД заповнена згідно форми. 9.акт приймання-передачі до договору оренди спеціалізованої будівельної техніки, машин та механізмів 01/01 від 01.01.2025 року, який є аналогічний додатку № 1 специфікації. 10.специфікацію, яка є невід’ємною частиною договору договір № 29/07/2024 від 29 липня 2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.