Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 670 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 38,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
| ЄДРПОУ: | 33158337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Пасічник |
| Телефон: | +380673742323 |
| E-mail: | tendt0200@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 80100, Україна, Львівська область,М.Червоноград, - |
3 |
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Учасником надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом від 03.07.25 року №587132-02-13-03-19-Е дійсна до 12.07.2025 року. Просимо надати оновлену Довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення на ДАЦЮК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ дата формування: 11.06.2025, на ОКОЛОТ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ дата формування: 20.06.2025, на підприємство ТОВ КРІП-МЕТ дата формування: 11.06.2025. Просимо надати оновлені довідки шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано довідки про відсутність судимості на ДАЦЮК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ станом на 11.06.2025, та ОКОЛОТ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ станом на 20.06.2025. Просимо надати оновлені довідки шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 14 Додатку 5, а саме: Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Інформація відсутня. Просимо надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 17.06.2025 року. Просимо надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний), оновлений, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Учасником надано копія ID-картки з додатком, однак довідка про присвоєння ідентифікаційного коду – відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 21 Додатку 5, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Учасником надано Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство дата формування 20.06.2025 року. Просимо надати Інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, оновлену, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.