Ціна Договору включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат Постачальника, пов’язаних з пакуванням, маркування, доставкою, завантаженням та розвантаженням Товару. Строк придатності Товару, на момент фактичного прийняття Товару, повинен становити не менше 80% від загального строку придатності, визначеного виробником. З метою підтвердження можливості поставки Товару в 2025 році відповідної якості, у кількості та в терміни визначені Договором, під час підписання Договору Постачальник надає Замовнику письмове підтвердження за всіма позиціями, згідно Додатку 1 до Договору, від виробника /дилера /дистриб’ютора виробника, у якому повинно бути вказано: номер оголошення закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу; назву Постачальника, якому надано лист; гарантії поставки товару Постачальнику в повному обсязі до кінця 2025 року
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 94 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 01998644 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Міхайленець |
| Телефон: | +380672712849, +0486621201 |
| E-mail: | balta_crb_uo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66101, Україна, Одеська область,Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 |
8 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.