Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг" Самарівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21945851 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Лещенко |
| Телефон: | +380677719695 |
| E-mail: | nmcsdm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область,місто Самар, ВУЛИЦЯ ПАЛАНКОВА, будинок 29 |
6 |
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції було встановлено відсутність документів передбачених Додатком №1 та Додатком № 2 до Тендерної документації. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 2) не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 3) лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 4) для підтвердження факту повного виконання договору, учасник надає у складі тендерної пропозиції копії видаткової(-их) накладної(-их).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.