Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2025, 00:00
Кількість товарів: 7000 шт, 4400 рулонів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Більш детально у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 329 435 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 647,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 05416745 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Литвин Анна Олександрівна |
| Телефон: | +380444196915 |
| E-mail: | kp.uzn.obolon2018@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04073, Україна, м. Київ,Київ, Московський проспект, буд.26-А |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в електронній системі закупівель виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які потребують відповідного повідомлення, а саме: Перелік виявлених невідповідностей, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної від 03.07.2025 № 26 (далі – тендерна документація), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) в складі тендерної пропозиції не надано виписка(и) з банківського рахунку учасника/постачальника товару, що свідчить про отримання ним коштів від замовника/покупця товару за наданим аналогічним договором від 19.09.2024 № 19/09/2024. Необхідно: надати виписку(и) з банківського рахунку учасника/постачальника товару, що свідчить про отримання ним коштів від замовника/покупця товару за наданим аналогічним договором від 19.09.2024 № 19/09/2024. Вимога (вимоги) тендерної документації: пункт 1 Додатку 2 тендерної документації, де встановлені вимоги до надання документів на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; 2) у складі тендерної пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 19.06.2020 № 12.2-18-1/13610, який складений частково українською та іншою, ніж українська, мовою (назва Інструкції № 880-71 викладена російською мовою) та відсутній автентичний переклад такого тексту українською мовою. Необхідно: надати переклад назви Інструкції № 880-71 українською мовою. Вимога (вимоги) тендерної документації: підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, пункт 3 «ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 2 до тендерної документації; 3) у складі тендерної пропозиції надано РОЗРАХУНОК ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ від 09.07.2025р., в якому у колонці 2 і у колонці 4 по позиціях 2 і 3 вказано найменування товару і кількість, що не відповідають (не співпадають) з інформацією, зазначеній учасником в Технічній специфікації. Необхідно: надати РОЗРАХУНОК ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, де у колонці 2 і у колонці 4 по позиціях 2 і 3 вказати найменування товару і кількість, що відповідають (співпадають) з інформацією, зазначеній учасником в Технічній специфікації. Вимога (вимоги) тендерної документації: пункт 4 Додатку 2 до тендерної документації. Або в будь-який інший спосіб, таким чином, щоб документи та/або інформація були надані у відповідності до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.