Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 999 924,19 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 999,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 239 997,73 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Міські дороги" |
| ЄДРПОУ: | 32642110 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Можаровська Тетяна |
| Телефон: | +380487882089 |
| E-mail: | 32642110kp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Промислова, 38 |
0 |
Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: - У свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу DAF XF 95.380 в особливих відмітках інформація про переобладнання авто відрізняється від інформації в Атестаті відповідності від 03 вересня 2024 року №АВ.ВА.236-24; - У свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу DAF XF 95.430 в особливих відмітках інформація про переобладнання авто відрізняється від інформації в Атестаті відповідності від 03 вересня 2024 року №АВ.ВА.237-24; - Відсутні документи, які підтверджують, що дія договору поставки №15 про технічне обслуговування та ремонт колісних транспортних засобів від 03 травня 2022 року чинний на весь строк дії виконання договору про закупівлю; - Відсутні документи, які підтверджують, що дія договору поставки №24Ю2104 від 05.04.2024 року чинний на весь строк дії виконання договору про закупівлю. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати уточнюючі дані, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання вимог додатку 3 до Тендерної документації та додатку 4 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.