Закупівлю оголошено - 20-03-2025, 16:03. Дата останніх змін - 17-04-2025, 16:19

Картриджі

Картриджі... Державна закупівля - UA-2025-03-20-011938-a Картриджі від замовника Іміджево-видавничий центр Національної гвардії України від 3/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-20-011938-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-03-2025, 16:03
по 26-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-03-2025, 00:00
по 31-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
19272
19 272 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:96,36 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Іміджево-видавничий центр Національної гвардії України
ЄДРПОУ:35670224 Досьє YouControl
Контактна особа:Васильченко Ірина Михайлівна
Телефон:+380444286614
E-mail:Tender.ivc@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Картриджі
19 272 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 057

1
штука
Україна Київська область
по 21-04-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 719Н

1
штука
Україна Київська область
по 21-04-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon EP27

1
штука
Україна Київська область
по 21-04-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon FX10

1
штука
Україна Київська область
по 21-04-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картридж Canon 737

2
штука
Україна Київська область
по 21-04-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 16:03:22
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 31-03-2025 по 08-04-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 218/1, квартира 62, 18018, Дмитріенко Олександр
      Остаточна пропозиція:
      18 480 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      01-04-2025, 12:40

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 31-03-25, 12:08:04
      24

      Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося оголошенням. Відповідно до пункту 16 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зі змінами), замовником виявлені невідповідності в інформації (документах), які вимагалися в додатку №1 до оголошення про проведення спрощення закупівлі, а саме: ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Документи від Учасника: 2 2.1. Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. 4 4.1. Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються. 5 5.1. Довідка довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то Учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Якщо Учасник не повинен складати відповідно до норм чинного законодавства документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу. 8 8.1. Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Примітка: *У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». 8.2. Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». 9 9.1. Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь, ірану. Учаснику завантажити через електронну систему закупівель уточнені документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у відповідності з ч. 9 ст. 26 Закону.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-04-25, 12:08:04
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-03-20-011938-a-c1
      Номер договору:
      72
      Дата підписання договору:
      17-04-2025, 00:00
      Строк дії договору:
      з 17-04-2025 по 10-12-2025
      18 480 UAH
      Ціна договору
      15 400 UAH
      Ціна договору без ПДВ

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      18 480 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      Без залучення субпідрядника
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      29-03-2025, 19:05:10
      Документи:
      Тип документа:

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 16:13:23
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ