Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 395 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 951 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПАРК-ПАМ'ЯТКА САДОВО-ПАРКОВОГО МИСТЕЦТВА ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ "МЕЖИГІР'Я" |
| ЄДРПОУ: | 45210693 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Песоцька Юлія |
| Телефон: | 0972426480 |
| E-mail: | juliadj867@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07354, Україна, Київська область,село Нові Петрівці, вул.Франка Івана, будинок 19 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.На виконання вимог п. 1.2. Додатку1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «1.2.1. Скановану копію Аналогічного договіру* у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору та документу(ів), що підтверджує(ють) виконання договору в повному обсязі (акт/акти прийому-передачі або інший(і) первинний(і) документ(и), складений(і) відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV). * Аналогічним договором вважається виконаний договір про поставку товару, який відповідає коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 товару, який є предметом закупівлі.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані Договір №25/2024 від 07.02.2024р.(далі – Договір) та Додаткова угода № 01 від 31.12.2024р. за інформацією якої загальна сума Договору складає: 671870,50 грн без ПДВ. Але на підтвердження виконання договору в повному обсязі надано Видаткові накладні загальної сумою 599750,50 грн без ПДВ, а отже Договір виконано не у повному обсязі. 2.На виконання вимог п. 5.1. Додатку1 до тендерної документації Учасник має надати «Лист-погодження (з відомостями про учасника процедури закупівлі)з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмету закупівлі та іншими умовами, що встановлені Замовником в тендерній документації по закупівлі» в редакції зазначеної в тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист-погодження з невідповідністю в інформації в частині зазначення строку дотримання умов тендерної документації, а саме: «Гарантуємо дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» 3.На виконання вимог п. 7.2. Додатку1 до тендерної документації Учасник має надати: «3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР;» У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній зазначений документ . 4. На виконання вимог п. 7.5. Додатку1 до тендерної документації Учасник має надати Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: «Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані документи не у формі електронного документа без КЕП та без підпису уповноваженої особи учасника на документі, а саме: 1. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (копія Volvo), 2. Аналогічний договір та видаткові накладні до нього, 3. Виписка з ЄДР, 4. Копія паспорту, 5. Картка платника податку. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1. Документи, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі. 2. Лист-погодження (з відомостями про учасника процедури закупівлі) з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмету закупівлі та іншими умовами, що встановлені Замовником в тендерній документації по закупівлі» в редакції зазначеної в тендерної документації. 3. Витяг з ЄДР. 4. Документи, подані не у формі електронного документа, привести у відповідність до вимог тендерної докуменації, а саме такі документи повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.