Закупівлю оголошено - 27-06-2025, 11:27. Дата останніх змін - 21-07-2025, 15:08

Послуги із встановлення системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у будівлі Гімназії № 278 Деснянського району міста Києва, за адресою: м. Київ, вул. Радосинська, 2-А» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)

Послуги із встановлення системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у будівлі Гімназі... Державна закупівля - UA-2025-06-27-003295-a Послуги із встановлення системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у будівлі Гімназії № 278 Деснянського району міста Києва, за адресою: м. Київ, вул. Радосинська, 2-А» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи) від замовника Гімназія № 278 Деснянського району міста Києва від 6/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-27-003295-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-19-008150-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 11:27
по 02-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 11:27
по 05-07-2025, 00:01
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1012302.4
1 012 302,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 061,51 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Гімназія № 278 Деснянського району міста Києва
ЄДРПОУ:01488050 Досьє YouControl
Контактна особа:Бевз Інна Олександрівна
Телефон:+380445451274
E-mail:sh278@ukr.net
Місцезнаходження:
02230, Україна, м. Київ,Київ, вулиця Радосинська, будинок 2-А
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги із встановлення систем ...
1 012 302,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги із встановлення системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у будівлі Гімназії № 278 Деснянського району міста Києва, за адресою: м. Київ, вул. Радосинська, 2-А» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)

1
послуга
02230 Україна Київська область вулиця Радосинська, будинок 2-А
по 27-08-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-07-2025 по 12-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, провулок Диканський, будинок 9, кабінет 22, 02121, Руслан Гамарник
Остаточна пропозиція:
994 865,17 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-07-2025, 10:38
Період подачі оскарження:
по 14-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-27-003295-a-a1
Номер договору:
18/07/25-СКЕ
Дата підписання договору:
18-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-07-2025 по 31-12-2025
994 865,17 UAH
Ціна договору
829 054,31 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
994 865,17 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-07-2025, 13:13:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
Доказ:
Документ
49. Тендерна пропозиція.pdf, Тендерна документація
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази відповідно до Постанови КМУ від 23.11.2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: - наявність приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - наявність офісного приміщення та документальне підтвердження наявності необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до офісного приміщення/фактичного місце розташування Учасника у вигляді висновку або технічного звіту, або протоколу тощо, засвідченого підписом та печаткою сертифікованого експерта або експерта з технічного обстеження будівель і споруд або експерта більш широкої сфери повноважень, який має право здійснювати експертне обстеження будівель і споруд. Діючі протоколи перевірки та випробування електроінструменту, зазначеного в довідці. Для підтвердження можливості здійснювати завезення матеріалів та обладнання на об’єкт, Учасники повинні документально підтвердити наявність не менше одного транспортного засобу наступними документами: якщо транспортний засіб власний надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; якщо транспортний засіб орендований надати договір оренди та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Для здійснення пусконалагоджувальних робіт Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ (надається в складі пропозиції свідоцтво (сертифікат або інший аналогічний документ) про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом). На підтвердження наявності офісного приміщення надати документи щодо власності або права користування таким приміщенням (договір купівлі – продажу, або Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договір оренди/суборенди, або договір про співпрацю, або договір користування або надання послуг, тощо) та документи, які підтверджують право власності орендодавця/суборендодавця на дане приміщення.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначити інформацію про П.І.Б. працівника, його посаду, кваліфікацію, освіту, загальний стаж роботи. Обов’язкова наявність наступних працівників: 1. Керівник робіт, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується дипломом з додатком та витягом з трудової книжки/послужним списком. Виконавці робіт: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. В складі тендерної пропозиції надати документи, які підтверджують присвоєння виконавцям робіт необхідної кваліфікації та отримання відповідного розряду. На працівників, які зазначені в довідці згідно п. 2.1, надати: - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці у галузі; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з спеціального навчання персоналу з безпечного виконання робіт верхолазних та на висоті з використанням спеціальних страхувальних засобів за курсом НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС, НПАОП 40.1-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП, НПАОП 0.00-1.71-13), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ, НПАОП 40.1-1.07-01), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ), «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (ПРРЕЕ) та посвідчення з допуском до роботи в електроустановках напругою до 1000 В з групою електробезпеки не нижче 3-ої, з результатами перевірки знань з охорони праці, технології робіт та правил пожежної безпеки; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з навчання з питань пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму; - копію повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою, що підтверджує її прийняття відповідним державним органом або з квитанцією №2. Додатково на виконавців робіт надати протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з НПАОП 0.00-1.80-18. У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок щодо керівника робіт (відповідно до займаної посади на підприємстві Учасника), інженера з проектно-кошторисної роботи, електромонтера ОП сигналізації, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів). Примітка. Зазначені вище документи щодо проходження працівниками навчання мають бути видані відповідними учбовими центрами, які повноважні проводити такі навчання. У разі проведення навчання з питань пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму на підприємстві Учасника, Учасник повинен надати в складі пропозиції лист від ДСНС про розгляд Програми навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій та/або Програми проведення спеціального навчання (пожежно - технічний мінімум) для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, діючої(ими) станом на дату подання пропозицій.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше одного договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату та номер договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Аналогічним вважається договір, що включає в себе наступні види робіт: поточний ремонт/встановлення/монтаж/установку тощо системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) або системи оповіщення, укладеного не раніше 2023 року на суму не менше очікуваної вартості закупівлі. - у разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору; - у разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа – відгуку від такого замовника (із зазначенням дати та номеру договору, суму (ціну) договору, та інформацію про належне виконання договору, утому числі стосовно якості та своєчасності та про відсутність зауважень або судових позовів), документів для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/наданих послуг та/або видаткові накладні, або інші документи), банківського документу (виписки) про надходження коштів згідно такого договору, актів звірки з замовником, документів, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкових накладних, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг або інші документи щодо аналогічного договору та зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансового звіту чи податкової декларації (поквартально або річний) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
4. Наявність фінансової спроможності
Учасник підтверджує, що
Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки / чистого доходу) за 2024 рік з метою підтвердження фінансової спроможності повинен надати підтверджуючі документи з відміткою органу статистики або контролюючого органу ДПС (квитанція №2), а саме: - Баланс (форма №1); - Звіт про фінансові результати (форма №2); - Звіт про рух грошових коштів (форма №3); Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік; - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік. Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" Фізичні особи – підприємці надають податкову декларацію за 2024 рік. У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Надана фінансова звітність повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік становив не менше ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 11:27:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 11:21:30
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 11:21:30
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 11:21:30

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Тендерна документація , 120 днів
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із встановлення системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у будівлі Гімназії № 278 Деснянського району міста Києва, за адресою: м. Київ, вул. Радосинська, 2-А» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази відповідно до Постанови КМУ від 23.11.2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: - наявність приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - наявність офісного приміщення та документальне підтвердження наявності необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до офісного приміщення/фактичного місце розташування Учасника у вигляді висновку або технічного звіту, або протоколу тощо, засвідченого підписом та печаткою сертифікованого експерта або експерта з технічного обстеження будівель і споруд або експерта більш широкої сфери повноважень, який має право здійснювати експертне обстеження будівель і споруд. Діючі протоколи перевірки та випробування електроінструменту, зазначеного в довідці. Для підтвердження можливості здійснювати завезення матеріалів та обладнання на об’єкт, Учасники повинні документально підтвердити наявність не менше одного транспортного засобу наступними документами: якщо транспортний засіб власний надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; якщо транспортний засіб орендований надати договір оренди та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Для здійснення пусконалагоджувальних робіт Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ (надається в складі пропозиції свідоцтво (сертифікат або інший аналогічний документ) про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом). На підтвердження наявності офісного приміщення надати документи щодо власності або права користування таким приміщенням (договір купівлі – продажу, або Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договір оренди/суборенди, або договір про співпрацю, або договір користування або надання послуг, тощо) та документи, які підтверджують право власності орендодавця/суборендодавця на дане приміщення.
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із встановлення системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у будівлі Гімназії № 278 Деснянського району міста Києва, за адресою: м. Київ, вул. Радосинська, 2-А» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначити інформацію про П.І.Б. працівника, його посаду, кваліфікацію, освіту, загальний стаж роботи. Обов’язкова наявність наступних працівників: 1. Керівник робіт, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується дипломом з додатком та витягом з трудової книжки/послужним списком. Виконавці робіт: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. В складі тендерної пропозиції надати документи, які підтверджують присвоєння виконавцям робіт необхідної кваліфікації та отримання відповідного розряду. На працівників, які зазначені в довідці згідно п. 2.1, надати: - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці у галузі; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з спеціального навчання персоналу з безпечного виконання робіт верхолазних та на висоті з використанням спеціальних страхувальних засобів за курсом НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС, НПАОП 40.1-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП, НПАОП 0.00-1.71-13), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ, НПАОП 40.1-1.07-01), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ), «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (ПРРЕЕ) та посвідчення з допуском до роботи в електроустановках напругою до 1000 В з групою електробезпеки не нижче 3-ої, з результатами перевірки знань з охорони праці, технології робіт та правил пожежної безпеки; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з навчання з питань пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму; - копію повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою, що підтверджує її прийняття відповідним державним органом або з квитанцією №2. Додатково на виконавців робіт надати протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з НПАОП 0.00-1.80-18. У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок щодо керівника робіт (відповідно до займаної посади на підприємстві Учасника), інженера з проектно-кошторисної роботи, електромонтера ОП сигналізації, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів). Примітка. Зазначені вище документи щодо проходження працівниками навчання мають бути видані відповідними учбовими центрами, які повноважні проводити такі навчання. У разі проведення навчання з питань пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму на підприємстві Учасника, Учасник повинен надати в складі пропозиції лист від ДСНС про розгляд Програми навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій та/або Програми проведення спеціального навчання (пожежно - технічний мінімум) для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, діючої(ими) станом на дату подання пропозицій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із встановлення системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у будівлі Гімназії № 278 Деснянського району міста Києва, за адресою: м. Київ, вул. Радосинська, 2-А» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше одного договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату та номер договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Аналогічним вважається договір, що включає в себе наступні види робіт: поточний ремонт/встановлення/монтаж/установку тощо системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) або системи оповіщення, укладеного не раніше 2023 року на суму не менше очікуваної вартості закупівлі. - у разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору; - у разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа – відгуку від такого замовника (із зазначенням дати та номеру договору, суму (ціну) договору, та інформацію про належне виконання договору, утому числі стосовно якості та своєчасності та про відсутність зауважень або судових позовів), документів для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/наданих послуг та/або видаткові накладні, або інші документи), банківського документу (виписки) про надходження коштів згідно такого договору, актів звірки з замовником, документів, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкових накладних, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг або інші документи щодо аналогічного договору та зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансового звіту чи податкової декларації (поквартально або річний) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із встановлення системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у будівлі Гімназії № 278 Деснянського району міста Києва, за адресою: м. Київ, вул. Радосинська, 2-А» (код ДК021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки / чистого доходу) за 2024 рік з метою підтвердження фінансової спроможності повинен надати підтверджуючі документи з відміткою органу статистики або контролюючого органу ДПС (квитанція №2), а саме: - Баланс (форма №1); - Звіт про фінансові результати (форма №2); - Звіт про рух грошових коштів (форма №3); Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік; - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік. Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" Фізичні особи – підприємці надають податкову декларацію за 2024 рік. У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Надана фінансова звітність повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік становив не менше ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-06-2025, 11:21:27
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ