Закупівлю оголошено - 24-06-2025, 15:06. Дата останніх змін - 01-07-2025, 15:40

Тест-смужки On Call Extra для глюкометра (НК 024:2023-53304)

Тест-смужки On Call Extra для глюкометра (НК 024:2023-53304)... Державна закупівля - UA-2025-06-24-009763-a Тест-смужки On Call Extra для глюкометра (НК 024:2023-53304) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" від 6/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-24-009763-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-24-011525-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-06-2025, 15:06
по 27-06-2025, 12:00

Строк (термін) поставки товару: протягом 2025 р., згідно з заявками Замовника Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
11093
11 093 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1"
ЄДРПОУ:22208209 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Ігнатова
Телефон:+380456367363
E-mail:zakupivliknpbmrcpmsd1@gmail.com
Місцезнаходження:
09113, Україна, Київська область,м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, буд. 65А
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тест-смужки On Call Extra для глюкометра

1 500
штука
09113 , Україна , Київська область , м. Біла Церква , вул. Івана Мазепи 65а ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Час визначення, секунд4.0секундаАктивна24-06-2025, 15:05
Серія/ЛінійкаOn Call ExtraАктивна24-06-2025, 15:05
КодуванняТакАктивна24-06-2025, 15:05
Об’єм зразка, мкл0.4мікролітрАктивна24-06-2025, 15:05
Вимірювання показниківГлюкозаАктивна24-06-2025, 15:05
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль0,6–33,3 ммоль/лАктивна24-06-2025, 15:05
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:06:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:05:14
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Покупця. Обсяг кожної партії визначається Покупцем залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Покупця. Поставка партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 5 (п'ятого) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника. Місце поставки Товару:Київська область, місто Біла Церква, вулиця Івана Мазепи, 65а – КНП БМР «МЦПМСД №1», 3-й поверх, кабінет головної медичної сестри, пн.-пт. 09:00-15:00.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП Шиян Сергій Павлович   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Озерна 130, 51400, Шиян Сергій Павлович
          Остаточна пропозиція:
          10 590 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          27-06-2025, 13:32
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-06-24-009763-a-c1
          Номер договору:
          242
          Дата підписання договору:
          01-07-2025, 12:00
          Строк дії договору:
          з 01-07-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          ФОП Шиян Сергій Павлович
          E-mail підписанта:
          s.p.shiyan@gmail.com
          Посада підписанта:
          ФОП
          Підписант діє на підставі:
          Виписки з ЄДР, № 22320000000013859 від 01.04.2019 року
          Номер IBAN:
          UA473348510000000026008180830
          Телефон підписанта:
          +38(068)12-85-478
          10 590 UAH
          Ціна договору
          10 590 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Шиян Сергій Павлович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          10 590 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          26-06-2025, 21:00:19
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ