Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 009 618,48 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 55 048,09 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 110 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Богославець |
| Телефон: | +380504536101, +380442546680 |
| E-mail: | t.v.bogoslavets@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл 12_інформація_про_технічні,_якісні_та_інші_характеристики_предмета, в якому відсутній та не підтверджений пункт 8 технічних вимог. 1.2. Відповідно до рішення одноосібного учасника №05/10-2021 від 05.10.2021р. та наказу №0851/14-к від 07.10.2021р. директором ТОВ «ФЛАЙЛАЙТС УКРАЇНА» є Прохоренко Олег Ігорович, проте надано довідки в яких не вірно зазначено ініціали директора. файл 1_гарантійний_лист_щодо_виконання_зобов'язань_ ТОВ_Флайлайтс; 2_довідка_з_інформацією_про_наявність_обладнання_та_МТБ_ТОВ_Флайлайтс; 3_довідка_з_інформацією_про_уповноважену_посадову_особу_ТОВ_Флайлайтс; 10_довідка_з_інформацією_про_відсутність_обставин_зазначених_в_п47; 11_згода_з_умовами_проекту_договору_ТОВ_Флайлайтс_Україна_додаток; 12_інформація_про_технічні,_якісні_та_інші_характеристики_предмета; 14_довідка_з_інформацією_про_відсутність_невиконаних_зобовязань; 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка повинна відповідати інформації, викладеній у Додатку 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». (Вимога п. 8 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 2.2. Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки* (у разі наявності). * - ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без використання печатки згідно з чинним законодавством. ( вимога пп.1.2. п.1. розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Підтвердити пункт 8 технічних вимог Додатку 6 до тендерної документації. 3.2. Надати довідки з вірними ініціалами директора.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.