Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Назаренко Юлія Ігорівна |
| Телефон: | 380975200267 |
| E-mail: | yuliia.nazarenko@ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
3 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з значним обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
1. Учасник, на виконання вимог пп.1.2.1 п.1.2 Додатку 2 до ТД надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, яка не містить інформацію про «Вид трудових відносин», що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.1.2.1 п.1.2 Додатку 2 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідку, що містить інформацію, про працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для надання послуг у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Мінімальні вимоги, щодо наявності працівників необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі: - *сертифікованого виконавця окремих видів робіт(послуг), пов’язаних зі створення об’єктів архітектури в частині: технічне обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки)- не менше 1 особи, - *сертифікованого оцінювача за напрямом оцінки майна - не менше 1 особи. № з/п ПІБ Категорія/ напрям Кваліфікаційний сертифікат/ сертифікат Серія та номер Вид трудових відносин 1 * назви посад, кваліфікаційних звань тощо, можуть відрізнятись від тих, що зазначені в п.1.2.1, якщо такий працівник має рівень відповідних знань та вмінь, що підтверджується досвідом роботи за відповідним напрямком надання послуг відповідно до вимог Додатку 1 до цієї ТД та планується бути задіяним Учасником для виконання договору. 2. Учасник, на виконання вимог пп.1.2.3 п.1.2 Додатку 2 до ТД не надав копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.1.2.1 п.1.2 Додатку 2 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (всі сторінки, що містять записи) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про прийняття на роботу та/або про призначення, (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або цивільно-правовий договір, або інші документи. 3. Учасник, на виконання вимог пп.3.2.1 п.3.2 Додатку 2 до ТД надав Довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, яка не містить інформацію: «адреса (підконтрольна/не підконтрольна) державним органам влади України та (входить/не входить) до фактично тимчасово окупованої території України» та «Відомостей про особу яка буде здійснювати зв'язок з Замовником: П.І.Б., посада, телефон, e-mail», що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.3.2.1 п.3.2 Додатку 2 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований). 4. Учасник, на виконання вимог п.3.4 Додатку 2 до ТД надав: Довідку щодо незалучення субпідрядників зміст якої чітко не підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до надання послуг, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в п.3.4 Додатку 2 до ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 3.4.1. Якщо Учасник не передбачає залучати до надання послуг субпідрядника/ співвиконавця, то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до надання послуг. 3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг . 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3.4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1)довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до надання послуг від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на надання послуг, визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання) У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.