Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 358 929,41 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 589,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | 380487293544 |
| E-mail: | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
2 |
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог п.1 р. ІІІ та пп. 2.10 п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис) на свою пропозицію. Разом з тим, Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОЧУЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА здійснив підпис своєї пропозиції шляхом накладання УЕП (удосконалений електронний підпис), що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 1.2. В порушення вимог пп.2.3.7. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником надано лист № 02 від 31.07.2025, у якому відсутня наступна інформація: - не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). 1.3. На виконання вимог пп. 1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником надана «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» № 10 від 31.07.2025, у якій Замовником обов’язково вимагається зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Але, в недотримання вимог пп. 1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, у вищенаведеній довідці учасником не зазначено місцезнаходження контрагента та відомості про виконання договору. Також у довідці про досвід виконання аналогічного договору, учасник зазначив договір № 1730/01 від 17.03.2023 з Фізичною особою-підприємцем Ткалич Сергієм Олександровичем. Відповідно до вимог пп. 1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника, до Довідки Учасником надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Але у складі тендерної пропозиції учасником надано договір № 1703/01 від 17.03.2023 року, тобто номер договору, який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного договору № 10 від 31.07.2025 не відповідає номеру договору наданого у складі пропозиції. Крім цього, у довідці про досвід виконання аналогічного договору № 10 від 31.07.2025, учасником вказаний наступний ЄДРПОУ контрагента - Фізична особа-підприємець Ткалич Сергій Олександрович: 2969706749, але у відповідному аналогічному договорі № 1703/01 від 17.03.2023 року, ІПН даного контрагента: 2764914877. Таким чином, ІПН контрагента - Фізична особа-підприємець Ткалич Сергій Олександрович, який вказаний у довідці № 10 від 31.07.2025 не відповідає ІПН, зазначеного в аналогічному договорі № 1703/01 від 17.03.2023 року. 1.4. На виконання вимог п.2.2 р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником наданий сканований оригінал паспорту громадянина України, серія – МН066747, але відповідний паспорт наданий не у повному обсязі, він містить лише сторінки 1,12 та 13. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п. 1 р. ІІІ та пп. 2.10 п.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до вимог пп.2.3.7. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3. Відповідно до вимог пп. 1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.4. Відповідно до вимог п.2.2 р.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОЧУЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Підписати тендерну пропозицію шляхом накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 3.2. На виконання вимог пп.2.3.7. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, надати довідку у повному обсязі. 3.3. Надати довідку з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), яка буде містити інформацію щодо місцезнаходження контрагента, відомості про виконання договору та у якій, номер аналогічного договору з Фізичною особою-підприємцем Ткалич Сергієм Олександровичем за предметом Деревина (брус з хвойних порід в асортименті) (код ДК 021:2015 — 03410000-7 Деревина), буде відповідати номеру договору, наданого у складі тендерної пропозиції, а саме: договір №1703/01 від 17.03.2023 року. Також у вищезазначеній довідці вказати ІПН контрагента - Фізична особа-підприємець Ткалич Сергій Олександрович у відповідності до ІПН, яке зазначене в аналогічному договорі № 1703/01 від 17.03.2023 року, а саме ІПН: 2764914877. 3.4. Надати паспорт громадянина України у повному обсязі (зі всіма сторінками, що містять інформацію).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.