| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А1363 |
| ЄДРПОУ: | 08190603 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Позирайло Микола Михайлович |
| Телефон: | +380630478271 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Дніпропетровська область,село ОРЛІВЩИНА, |
2 |
Військова частина А1363 08190603 Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони ПРОТОКОЛ 08.07.2024 село ОРЛІВЩИНА №92 Уповноваженої особи військової частини А1363 УКРАЇНСЬКА С.М. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Афінацентр" (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ будівлі навчального об’єкту ГП8 (колишній гвинтівковий артилерійський полігон), 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-06-22-000496-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. Копія статуту (для юридичних осіб). 2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичної особи-підприємця) та/або витяг (виписка, відомість) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. Копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців). 4. Копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб). 5. Копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. 6. Документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 7. Цінова пропозиція (Додаток № 1). 8. Довідка в довільній формі щодо погодження з умовами Договору (Додаток № 3). 9. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (машини, механізми чи інструменти; заповнюється Учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, наявність офісу / складського або виробничого приміщення Учасника (обов’язково) з зазначенням адреси та права користування за підписом уповноваженої особи Учасника, якщо документи тендерної пропозиції Учасника розміщені на електронному майданчику не в електронному вигляді без накладання кваліфікованого електронного підпису. Обов’язкова наявність в Учасника складського / виробничого приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2024р. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права користування складським / виробничим приміщенням. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг / користування / експлуатації на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази машини, механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року, та копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних. На транспортні засоби Учасник надає копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. 10. Довідка в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язкова наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) головного інженера або головного архітектора, не менше 1 (одного) виконроба та не менше 4 (чотирьох) працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності працівників у складі тендерної пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 11. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір: Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що укладений не раніше 2020, та відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами договір, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів (або аналогічні види робіт/послуг); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - копія повністю виконаного аналогічного договору; - акт (- и) виконаних робіт; В тому числі, надаються додаткові угоди, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань; - копія листа – відгуку з підписом та відтиском печатки Замовника послуг по наданому аналогічному договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. Аналогічний договір має бути наданий із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано 1. Копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. 2. На транспортні засоби Учасник надає копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. (Відповідно ДОГОВОРУ№01/09 від 1 вересня 2023 року в пп 2.2 Орендодавець передав Свідоцтва про реєстрацію техніки). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275. 1. Копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. 2. На транспортні засоби Учасник надає копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями № 1275. Уповноважена особа КЕП С.М.УКРАЇНСЬКА 08.07.2024
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.