Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 941 520,40 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 707,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45601597 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Присяжний Іван Євгенович |
| Телефон: | 380332748200 |
| E-mail: | ivan.prysiazhnyy@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, проспект Волі, 30 |
5 |
У зв’язку з виникненням необхідності в отриманні додаткової інформації є доцільність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. Учасником подано «Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» №ТД12-06/25 від 01 червня 2025 де виявлено наступні недоліки : 1.1.1. Колонка 6 Медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника містить наступні недоліки: 1.1.1.1.Бойко Валерій Володимирович, вказана інша організація 1.1.1.2.Брановицька Наталія Андріївна, вказана інша організація 1.1.1.3.Марчук Олена Володимирівна, вказана інша організація 1.1.1.4Мацюк Оксана Юріївна вказана організація 1.1.1.5Петрук Леонід Ростиславович інша організація 1.1.1.6Шаблевський Юрій Анатолійович вказана інша організація 1.1.1.7Галюк Микола Миколайович вказана інша організація 1.1.1.8Манчук Тетяна Олексіївна вказана інша організація 1.1.1.9.Сарапін Сергій Сергійович вказана інша організація 1.1.1.10Лінник Дмитро Леонідович вказана невірна дата народження 1.2. Також в даній довідці в колонці 6 - відсутнє зазначення інформації щодо страхування працівників 1.3. Свідоцтво про присвоєння підвищення робітничої кваліфікації Веремчук Микола Степанович невірно вказано свідоцтво Р25 №026574 замість 026574 1.2 Учасником подано «Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» №ТД56-06/25 від 01 червня 2025 де виявлено наступні недоліки : 1.2.1.В колонці 6 де зазначено Медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника містить наступні недоліки: 1.2.1.1.Міщук Віктор Володимирович, вказана інша організація 1.2.1.2 Терпелюк Віталій Сергійович, вказана інша організація 1.2.1.3. Мельничук Сергій Петрович, вказана інша організація 1.2.1.4 Дуботовк Микола Петрович, вказана інша організація 1.2.1.5 Лисянський Сергій Петрович, вказана інша організація 1.2.1.6 Грижук Олександр Лукашович, вказана інша організація 1.2.1.7 Жук Валерій Андрійович, вказана інша організація 1.2.1.8 Захарчук Микола Павлович, вказана інша організація 1.2.1.9 Ткачук Володимир Фелорович, вказана інша організація 1.2.1.10Ярмолюк Анатолій Іванович, відсутня організація 1.2.2. В пункті 21 колонки 2 Довідки в позиції Кіперчук О.Є. не вірно вказано по-батькові Євгенович (Євгенійович 1.2.3. В пункті 16 колонки 5 Довідки (Грижук 0.Л) не вірно вказано дату посвідчення 31.05.2025р. (30.05.2025р) 1.2.4. В пункті 6 колонки 5 – в даті видачі Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації працівника Витрищука Володимира Дем’янович 1.2.5. В довідці в стовпчику 6 - відсутнє зазначення інформації щодо страхування працівників 1.3. Учасником надано Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації працівника з наступними недоліками: 1.3.1. В реєстрі ЄДЕБО не вказано охоронник 3 розряду Столярчук Віктор Вікторович 1.3.2 Відсутній документ в реєстрі ЄДЕБО Кузнєцов Валентин Михайлович, 1.4. В Посвідченні службовому Грижука Олександра Лукашовича невірно вказана дата видачі посвідчення або в Довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.5. Учасником подано Довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі № ТД 57-06/25 від 01 червня 2025 року є невідповідності: 1.5.1. в пунктах 20, 23, 28 не вірно вказано дату народження працівника. (20.11.1978рік, 08.11.1974 рік, 02.04.1967рік). 1.5.2. пункт 21 Кіперчук О.Є. не вірно по-батькові Євгенович (Євгенійович). 1.5.3. містить помилку у даті народження працівника Дуботовка Миколи Петровича; 1.5.4. містить помилку у даті народження працівника Жука Валерія Андрійовича; 1.5.5 містить помилку у даті народження працівника Косарука Івана Ростиславовича; 1.5.6 містить помилку у даті народження працівника Лінника Дмитра Леонідовича; 1.5.7 містить помилку у даті народження працівника Манчука Михайла Миколайовича 1.5.8. В довідці в стовпчику 6 - відсутнє зазначення інформації щодо страхування працівників 1.6. Учасником подано довідку яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № ТД 12-06/25 від 01 червня 2025 року яка містить невідповідності : 1.6.1. пункт 2 Брановицька Н.А не вірно вказано дату посвідчення 24.05.2025р. (24.05.2024рік). 1.6.1 пункт 10 Бондарчук М.С. вказано інформацію щодо форми зайнятості основна і повідомлення від 22.05.2025р. (а правильно від 27.05.2025 року). В довідці в стовпчику 6 - відсутнє зазначення інформації щодо страхування працівників 1.7 Учасником подано Довідкц, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №ТД06-06/25 від 01 червня 2025 яка містить наступні недоліки: 1.7.1. відсутні заповнені реквізити первинних документів (ДАТА, ПРЕДСТАВНИК, ПОСАДА) до договору №7 від 28.03.2023 Рівненський кооперативний економіко-правовий фаховий коледж ОУ-0000007 за березень 2023, ОУ-0000011 за квітень 2023, ОУ-0000017 за травень 2023, ОУ-0000022 за червень 2023, ОУ-0000026 за липень 2023, ОУ-0000031 за серпень 2023, ОУ-0000037 за вересень 2023, ОУ-0000043 за жовтень 2023, ОУ-0000050 за листопад 2023, ОУ-0000059 за грудень 2023, ОУ-0000003 за січень 2024, ОУ-0000008 за лютий 2024, ОУ-0000015 за березень 2024, ОУ-0000021 за квітень 2024 1.7.2. відсутні заповнені реквізити (ДАТА, ПРЕДСТАВНИК) первинних документів до договору №6 від 31.12.2021 Айс –Тім ОУ-0000001 від 31/01/22, ОУ-0000003 від 28/02/22, ОУ-0000009 від 31/05/2022, ОУ-0000013 від 31/07/22, ОУ-0000018 від 30/09/2022, ОУ-0000003 від 28/02/23, ОУ-0000019 від 31/05/2023, ОУ-0000023 від 30/06/2023, ОУ-0000008 від 31/03/2023, ОУ-0000048 від 31/03/2023, ОУ-0000048 від 31/08/2023 1.8. Довідка щодо статуту ТОВ «СБ «КОЛЬЧУГА-4» №ТД 30-06/25 від 01червня 2025р невірно вказаний результат надання адміністративних послуг :305274216048 1.9. Витяг з інвентаризаційного опису - не зазначено всі найменування малоцінних необоротних активів та малоцінних швидкозношуваних предметів у відповідності до наданих видаткових накладних. 1.10 У витязі відсутні наступні найменування малоцінних необоротних активів та малоцінних швидкозношуваних предметів у відповідності до наданих видаткових накладних (включені в загальну кількість під іншою назвою): Куртка утеплена "ПІЛОТ-М" чорна тк. Оксфорд (Капюшон), Костюм "ОХОРОНА-ЛЮКС" тк. "Грета" чорний на блискавці, Сорочка формена т/блакитна довгий рукав, Сорочка формена під резинку довгий курва т/блакитна, Газовий балон Терен-4, рукавиці шерстяні чолові, Штани утеплені чорні тк. Оксворд, Штани утеплені чорні, Футболка х/б темно-синя, кийок гумовий ПР-69, «Служба охорони» нагрудний вишитий білий, Куртка утеплена «Пілот» тк. Грета мал. Місто. 1.11. В довідці що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № ТД 01-06/25 від 01 червня 2025 року в таблиці у стовпці 3 тип/марка/модель, рік випуску (державний номер) по вказано не весь спецодяг по найменуванню, що зазначений в накладних: Куртка утеплена "ПІЛОТ-М" чорна тк. Оксфорд (Капюшон), Костюм "ОХОРОНА-ЛЮКС" тк. "Грета" чорний на блискавці, Сорочка форменна т/блакитна довгий рукав , Сорочка форменна під резинку довгий курва т/блакитна, Газовий балон Терен-4, рукавиці шерстяні чолові, Штани утеплені чорні тк.Оксворд, Штани утеплені чорні, Футболка х\б темно-синя, кийок гумовий ПР-69, "Служба охорони" нагрудний вишитий білий, Куртка утеплена "Пілот" тк. Грета мал. Місто, Рація Baofeng BF 888s. 1.12. Інформація, вказана в колонці 6 пунктів 1-5, 8-27 Довідки, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально –технічної бази та технологій за №ТД 01-06/25 від 01 червня 2025 року не відповідає вимогам тендерної документації та наданим у складі пропозиції документам. (невказані договори згідно яких відбулось придбання або акти…) 1.13 Протокол 03/05 ОП засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 29.05.2025 року-у пункті 20 Кіперчук Олександр Євгенович - не вірно вказано по-батькові. (Євгенійович) 1.14. В повідомленні про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг- контракту у пункті 21 - Кіперчук Олександр Євгенович (вірно Євгенійович) і 25 - Жук Валерій Анатолійович (вірно Андрійович) не вірно вказано по-батькові працівника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пунктом 1.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено подання інформаційної довідки про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2., 1.1.3. цього Додатку, за нижче наведеною формою: Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування Тип/марка/ модель, рік випуску (державний номер) Кількість, шт./комплектів Зазначення приналежності Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 *якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди або лізингу); **зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5. 2.2. Пунктом 1.1.3 Додатку 3 до Тендерної документації визначено перелік мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази наявність якого є обов’язковою для учасника: - наявність форменого одягу (не менше 1 комплекту для кожного охоронника (не менше 18 комплектів); - спеціальних засобів (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівливої дії, ліхтарі – не менше 1 одиниці кожного виду спеціального засобу для кожного посту (не менше 6 комплектів)), які будуть використовуватися при охороні об’єкта, виходячи з вимог діючого законодавства України; - мобільних телефонів з розрахунку оснащення всіх постів охорони на об’єктах Замовника (не менше 6 одиниць); - радіостанцій потужністю не менше 2Вт, в кількості не менше 5 одиниць. Для підтвердження наявності обладнання надати наступні документи: - свідоцтво права власності на техніку, або - витяги з відповідних реєстрів, або - договори купівлі-продажу та обов’язково акти приймання-передавання майна/видаткові накладні, або - інвентаризаційні описи або - оборотно-сальдові відомості. - окремо для радіостанцій – відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром. Якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, то Учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником такого обладнання; - акти приймання-передавання обладнання. 2.3. Пунктом 1.3.1. Додатку 3 до Тендерної документації, серед іншого, встановлено необхідність подання : Інформаційної довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (повинна містити наступну інформацію: ПІБ працівників, що повинні бути задіяні до надання послуг; рік народження; посада), а саме: - не менше 3 операторів для здійснення цілодобового режиму чергування, які відповідають за контроль прийняття сигналів, що надходять на пульт центрального спостереження; - не менше 18 охоронників; - працівників груп швидкого реагування не менше 30 осіб (5 екіпажів *2 людини *3 зміни). Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників та їх кваліфікації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС; охоронники та працівники груп швидкого реагування повинні мати кваліфікацію охоронника не нижче 3 розряду. На підтвердження надати скановані копії з свідоцтв охоронників не нижче 3 розряду. Свідоцтва охоронників повинні міститись в реєстрі єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) з можливістю перевірки на відповідному сайті або підтверджуватись сканованими копіями оригіналів архівних довідок з інформацією про здобуття освіти та отримання відповідного свідоцтва, якщо вони видані ліцензійними навчальними закладами України до 22.09.2015 (дата набуття чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2015 року №645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них»). Довідка повинна бути оформлена на фірмовому бланку (за наявності), мати вихідний номер та дату, повинна бути завірена уповноваженою на це особою та завірена печаткою відповідного освітнього закладу (у разі наявності). Інформація в довідці має містити: ПІБ здобувача освіти, період навчання, здобуту професію та кваліфікацію, номер та дату видачі свідоцтва; - копії посвідчень на працівників, вказаних в довідці про наявність працівників (відповідно до вимог, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність»); - копії, чинних на час розкриття тендерних пропозицій, сертифікатів про проходження працівниками, вказаними у довідці згідно пункту 1.3.1., профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»; - копії, чинних на час розкриття тендерних пропозицій, документів, які підтверджують проходження працівниками медичного огляду та відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16. Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року №246); - копії витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявність судимостей» МВС про відсутність незнятої/непогашеної судимості за скоєння кримінальних правопорушень для працівників вказаних у довідці згідно пункту 1.3.1.; - копії документів, щодо проходження персоналом охорони навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, а саме: - протоколу перевірки знань з охорони праці (законодавство з охорони праці, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії); - наказу роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці (для підтвердження правомірності перевірки знань персоналу). 2.4. Пунктом 1.3.6 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати довідку за формою: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти ** Інше*** 1 2 3 4 5 6 * документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) ** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників, для надання послуг за предметом закупівлі, згідно займаної працівником посади (дипломи та/або посвідчення, та/або свідоцтва, протоколи перевірки знань, тощо). *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг (сертифікатів профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (за формою № 100-2/о), медичні довідки про проходження попереднього (періодичного медичного огляду працівника), відповідно до Додатку 8 до п.2.16. Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року №246), документи щодо страхування працівника тощо). ________________________________ ______________________ ____________________ посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали 2.5. Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що у разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені у Додатку 3 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців 2.6. підпунктом 1 Пунктом 7 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано надати Сканований документ або копія Статуту в останній чинній редакції (з відміткою державного реєстратора у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016.) У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 р. відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник замість копії Статуту надає у складі тендерної пропозиції інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). У разі, якщо учасник створений та діє на підставі модельного статуту, учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції рішення засновників про створення такої юридичної особи. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1. Привести у відповідність до тендерної документації Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників Терпелюк Віталій Сергійович, Мельничук Сергій Петрович, Дуботовк Микола Петрович, Лисянський Сергій Петрович, Грижук Олександр Лукашович, Жук Валерій Андрійович, Захарчук Микола Павлович, Ткачук Володимир Фелорович, Ярмолюк Анатолій Іванович. зазначити в Довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформацію про страхування, вказати вірне Свідоцтво про присвоєння підвищення робітничої кваліфікації Веремчук Микола Степанович 3.2. Привести у відповідність до тендерної документації Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників Міщук Віктор Володимирович, Терпелюк Віталій Сергійович, Мельничук Сергій Петрович, Дуботовк Микола Петрович, Лисянський Сергій Петрович, Грижук Олександр Лукашович, Жук Валерій Андрійович, Захарчук Микола Павлович, Ткачук Володимир Фелорович, Ярмолюк Анатолій Іванович. Привести у відповідність Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформацію зазначену в пункті 21 колонки 2 позиції Кіперчук О.Є. , внести вірні дані в пункт 16 колонки 5 Довідки (Грижук 0.Л) вказати дату посвідчення 31.05.2025р. (30.05.2025р), внести вірні дані в пункті 6 колонки 5 – в даті видачі Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації працівника Витрищука Володимира Дем’яновича, зазначити інформацію щодо страхування працівників. 3.3. Привести у відповідність до вимог тендерної документації Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації працівника в реєстрі ЄДЕБО Столярчука Віктора Вікторовича та Кузнєцова Валентина Михайловича 3.4. Внести вірні дані в пункт 16 колонки 5 Довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформацію (Грижук 0.Л) вказати дату посвідчення 31.05.2025р. (30.05.2025р) 3.5. Привести у відповідність Довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі № ТД 57-06/25 від 01 червня 2025 року в пунктах 20, 23, 28 вірно вказати дату народження працівника, вірно вказати в пункт 21 по-батькові Євгенович (Євгенійович), вірно вказати дату народження працівників Дуботовка Миколи Петровича; Жука Валерія Андрійовича; Косарука Івана Ростиславовича; Лінника Дмитра Леонідовича; Манчука Михайла Миколайовича, зазначити інформацію щодо страхування працівників 3.6. Привести у відповідність довідку яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № ТД 12-06/25 від 01 червня 2025 року вказати вірну дату посвідчення 24.05.2025р. (24.05.2024рік Брановицька Н.А), т 10,13,16 вказано інформацію щодо працівника Бондарчук М.С., зазначити інформації щодо страхування працівників. 3.7 Заповнені відсутні реквізити первинних документів (до договору №7 від 28.03.2023 Рівненський кооперативний економіко-правовий фаховий коледж, а саме: ОУ-0000007 за березень 2023, ОУ-0000011 за квітень 2023, ОУ-0000017 за травень 2023, ОУ-0000022 за червень 2023, ОУ-0000026 за липень 2023, ОУ-0000031 за серпень 2023, ОУ-0000037 за вересень 2023, ОУ-0000043 за жовтень 2023, ОУ-0000050 за листопад 2023, ОУ-0000059 за грудень 2023, ОУ-0000003 за січень 2024, ОУ-0000008 за лютий 2024, ОУ-0000015 за березень 2024, ОУ-0000021 за квітень 2024. Заповнити відсутні реквізити первинних документів до договору №6 від 31.12.2021а саме: ОУ-0000001 від 31/01/22, ОУ-0000003 від 28/02/22, ОУ-0000009 від 31/05/2022, ОУ-0000013 від 31/07/22, ОУ-0000018 від 30/09/2022, ОУ-0000003 від 28/02/23, ОУ-0000019 від 31/05/2023, ОУ-0000023 від 30/06/2023, ОУ-0000008 від 31/03/2023, ОУ-0000048 від 31/03/2023, ОУ-0000048 від 31/08/2023 3.8 В Довідці щодо статуту ТОВ «СБ «КОЛЬЧУГА-4» №ТД 30-06/25 від 01червня 2025р вірно вказати результат надання адміністративних послуг 3.9. Привести у відповідність Витяг з інвентаризаційного опису - до наданих видаткових накладних. 3.10 Привести у відповідність Витяг з інвентаризаційного опису та вказати відсутні наступні найменування малоцінних необоротних активів та малоцінних швидкозношуваних предметів у відповідності до наданих видаткових накладних (включені в загальну кількість під іншою назвою): Куртка утеплена "ПІЛОТ-М" чорна тк. Оксфорд (Капюшон), Костюм "ОХОРОНА-ЛЮКС" тк. "Грета" чорний на блискавці, Сорочка формена т/блакитна довгий рукав, Сорочка формена під резинку довгий курва т/блакитна, Газовий балон Терен-4, рукавиці шерстяні чолові, Штани утеплені чорні тк. Оксворд, Штани утеплені чорні, Футболка х/б темно-синя, кийок гумовий ПР-69, «Служба охорони» нагрудний вишитий білий, Куртка утеплена «Пілот» тк. Грета мал. Місто. 3.11. В довідці що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № ТД 01-06/25 від 01 червня 2025 року в таблиці у стовпці 3 тип/марка/модель, рік випуску (державний номер) по вкати весь спецодяг по найменуванню, що зазначений в накладних: Куртка утеплена "ПІЛОТ-М" чорна тк. Оксфорд (Капюшон), Костюм "ОХОРОНА-ЛЮКС" тк. "Грета" чорний на блискавці, Сорочка форменна т/блакитна довгий рукав , Сорочка форменна під резинку довгий курва т/блакитна, Газовий балон Терен-4, рукавиці шерстяні чолові, Штани утеплені чорні тк.Оксворд, Штани утеплені чорні, Футболка х\б темно-синя, кийок гумовий ПР-69, "Служба охорони" нагрудний вишитий білий, Куртка утеплена "Пілот" тк. Грета мал. Місто, Рація Baofeng BF 888s. 3.12. Привести у відповідність до вимог Тендерної документації Інформація, вказана в колонці 6 пунктів 1-5, 8-27 Довідки, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально –технічної бази та технологій за №ТД 01-06/25 від 01 червня 2025 року надавши відповідні документи та внісши відповідні зміни. (вказати договори згідно яких відбулось придбання або акти або інші первинні документи) 3.13 Привести у відповідність Протокол 03/05 ОП засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 29.05.2025 року-вірно вказавши по батькові Кіперчука Олександра 3.14. Привести у відповідність до чинного звконодавства повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг- контракту у пункті 21 - Кіперчук Олександр Євгенович (вірно Євгенійович) і 25 - Жук Валерій Анатолійович (вірно Андрійович) не вірно вказано по-батькові працівника
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.