Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 59 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 595 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02006716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юрій Пророчук |
| Телефон: | +380617698131 |
| E-mail: | zokltend1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69600, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
3 |
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон, зі змінами) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРПОСТ 17» (ЄДРПОУ 44779177) на закупівлю за кодом ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття UA-2025-03-10-002661-aвиявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Невідповідність: у п. 5.1. Додатку 6 зазначено Учасник зобов’язаний повідомити замовника інформацією в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. На підтвердження надати: - Оригінал чи копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, – вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість, з урахуванням Закону України від 24.10.2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень». - Оригінал чи копію витягу з реєстру платників єдиного податку, - необхідно подати, у разі коли учасник є платником єдиного податку. У випадку, якщо учасник перебуває на інший система oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену в довільній формі. - Інший документ, передбачений чинним законодавством України, в якому визначено систему оподаткування Учасника Рішення : надати вищезазначену інформацію Невідповідність: у п. 1 ДОДАТКУ № 4 для підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати підтвердження досвіду про поставку товару за кодом ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття. Учасник надав копію договору про виконання не за вищезазначеним кодом Рішення: Надати підтвердження виконання договору (-ів) про поставку товару за кодом ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття Загальне рішення: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРПОСТ 17» (ЄДРПОУ 44779177) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.