Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 178 501 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 892,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКИЙ ВІДДІЛ УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40109126 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Завірюха |
| Телефон: | +380953195265 |
| E-mail: | tender.upo.kr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м.Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд.60, прим.3 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (код ЄДРПОУ 30256061): 1) Учасником згідно пп. 2.17 Додатку 3 до тендерної документації не надано - звіт щодо ISO 9001:2015; 2) Учасником згідно пп. 2.18 Додатку 3 до тендерної документації не надано - звіт щодо ISO 28000:2007 та інформаційну довідку на фірмовому бланку (уразі наявності) щодо ISO 28000:2007. На виконання Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати вищевказані документи. Просимо усунути вказану невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.