Поставка Товару здійснюється Постачальником до 31 березня 2025 року на умовах DDP – 36011, м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а, згідно правил ІНКОТЕРМС-2010. Поставка товару повинна здійснюватися протягом 3-х робочих днів з моменту отримання заявки переданої засобами електронного зв’язку, або в паперовому варіанті та відбуватися виключно на протязі робочого часу установи. Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 14-ти банківських днів з моменту поставки Товару.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 11 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 02008951 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Миколаївна Кольба |
| Телефон: | +380532609579, +380532609579 |
| E-mail: | pokod.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
В критеріях профілю на операційні системи (Ідентифікатор закупівлі:UA-2025-02-21-011080-a) не передбачено, який Microsoft Windows саме закупляє замовник. Таким чином, за відсутності технічної можливості майданчика внесення змін в оприлюднену інформацію потрібно прийняти рішення про відміну запиту ціни пропозицій щодо закупівлі операційних систем (Ідентифікатор закупівлі:UA-2025-02-21-011080-a).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-02-2025, 10:39
Документи: