Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 098 775,47 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 987,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Електротранс" Кропивницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40413447 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вадим Гаркуша |
| Телефон: | +380991102400 |
| E-mail: | ketatlas2023@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 25031, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, просп. Університетський, 3 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Елан ЛТД" (код ЄДРПОУ: 23288328) було виявлено невідповідність - Згідно п.1.1 кваліфікаційних критеріїв учасник повинен був надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015), тобто в нашому випадку ДК 021:2015 3132000-5 Електророзподільні кабелі. Учасником надано копію документуякі не можна вважати аналогічними в зв’язку із відсутністю у них коду 3132000-5 Електророзподільні кабелікласифікатору ДК 021:2015), тобто в нашому випадку ДК 021:2015 3132000-5 Електророзподільні кабелі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Просимо у законом передбачений термін надати необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.