Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 210 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 050 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Панченко |
| Телефон: | +380678963471 |
| E-mail: | bazaspecmp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46010, Україна, Тернопільська область,м. Тернопіль, вулиця Київська, будинок 3А, офіс 211 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ПІКАЛЮК А.О. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне: 1) п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю від учасників вимагалось надати - тендерну пропозицію згідно форми наведеної в Додатку №1; Учасником ФОП ПІКАЛЮК А.О. у складі своєї тендерної пропозиції було надано електронну тендерну пропозицію, яку сформувала система електронних закупівель Prozorro проте не було надано документа Тендерна пропозиція згідно форми наведеної в Додатку №1. 2) п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю, Додатком 2 до Тендерної документації на закупівлю від учасників вимагалось надати – підтверджуючі документи наявності досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів за період 2024-2025 років з усіма додатками, документами, що підтверджують поставку товарів (накладними, актами приймання-передачі тощо). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не було надано документів, що підтверджують поставку товарів (накладі, акти приймання-передачі тощо) по договорах № 043 від 23.09.2024 року укладеного з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Буської міської ради Золочівського району Львівської області на поставку товару за ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (Паливна деревина (Дрова) в кількості 264 м.куб. та № 89/06 від 25.06.2024 року укладеного з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради Стрийського району Львівської області на постачання Деревина дров'яна непросимлового використання твердолисних (бук, дуб, клен, ясен) та хвойних порід в кількості 210 м. куб твердолисних порід та 220 м.куб хвойних порід. У складі тенденої пропозиції учасника була подана лише одна накладна № 01-Х від 24.07.2024 року на поставку 35 м.куб. деревини хвойних порід за договором поставки № 89/06 від 25.06.2024 року, що не відповідає тим кількостям товару, що повинні були бути поставлені по вищевказаних договорах. Відповідно до вимог п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Строк на виправлення невідповідності в інформації та/або документах становить 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись ст. 11 Закону, особливостями здійснення закупівель товарів, робіт та послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні затвердженого Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, Положенням про уповноважену особу (осіб) з публічних закупівель КНП "ТРЦ ПМСД" з метою належної організації закупівлі Уповноважена особа вирішила: 1) Повідомити учасника ФОП ПІКАЛЮК А.О. про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та надати йому час на їх усунення; 2) Зобов'язати учасника ФОП ПІКАЛЮК А.О. в термін до 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей усунути виявлені недоліки, а саме: - тендерну пропозицію згідно форми наведеної в Додатку №1; - документи, що підтверджують поставку товарів (накладі, акти приймання-передачі тощо) по договорах № 043 від 23.09.2024 року укладеного з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Буської міської ради Золочівського району Львівської області на поставку товару за ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (Паливна деревина (Дрова) в кількості 264 м.куб. та № 89/06 від 25.06.2024 року укладеного з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради Стрийського району Львівської області на постачання Деревина дров'яна непросимлового використання твердолисних (бук, дуб, клен, ясен) та хвойних порід в кількості 210 м. куб твердолисних порід та 220 м.куб хвойних порід.;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.