Закупівлю оголошено - 15-05-2025, 14:51. Дата останніх змін - 26-05-2025, 13:41

Серветки антисептичні на основі ізопропілового спирту для стоматологічного відділення (НК 024:2023 код 17988 - Антисептична серветка) згідно ДК 021:2015 код 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями

Серветки антисептичні на основі ізопропілового спирту для стоматологічного відділення (НК 024:2023 код 17988 - Антисептична серветка) згідно ДК 021:20... Державна закупівля - UA-2025-05-15-008790-a Серветки антисептичні на основі ізопропілового спирту для стоматологічного відділення (НК 024:2023 код 17988 - Антисептична серветка) згідно ДК 021:2015 код 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради від 5/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-15-008790-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-15-008464-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 14:51
по 20-05-2025, 00:00

Умови постачання: Поставка товару здійснюється одноразово за попередньою заявкою Замовника. Замовник надає заявку на поставку товару в зручній для себе формі (телефоном, факсом, листом або електронним листом за реквізитами, зазначеними у Договорі). У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника, зазначену у Договорі. Строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника та відбувається виключно у робочий час Замовника. Доставка товару на склад Замовника здійснюється спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та/або на електронну пошту: olgamaterinska45@gmail.com про відмову від укладення договору. Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту пропозицій постачальників є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1611.9
1 611,90 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
ЄДРПОУ:01984441 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-6-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Ольга Материнська
Телефон:+380631088141
E-mail:olgamaterinska45@gmail.com
Місцезнаходження:
49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 70%), 150х200, Упаковка з клапаном

900
штука
49000 , Україна , Дніпропетровська область , м. Дніпро , вулиця Старозаводська, 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вміст спиртувід 70відсотокАктивна15-05-2025, 14:49
Форма упаковкиУпаковка з клапаномАктивна15-05-2025, 14:49
Форма випускуСерветкиАктивна15-05-2025, 14:49
Розмір150х200Активна15-05-2025, 14:49
Основна речовинаІзопропіловий спиртАктивна15-05-2025, 14:49
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 14:51:37
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 14:49:19
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "БЛАНІДАС"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДОБРОВОЛЬЧИХ БАТАЛЬЙОНІВ, будинок 17, 01015, Аліна Овсійчук
          Остаточна пропозиція:
          1 285,20 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          20-05-2025, 08:09
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-05-15-008790-a-a1
          Номер договору:
          61-2220
          Дата підписання договору:
          23-05-2025, 13:37
          Строк дії договору:
          з 23-05-2025 по 31-12-2025
          1 285,20 UAH
          Ціна договору
          1 071 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "БЛАНІДАС"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          1 285,20 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          19-05-2025, 22:44:50
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ