Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 113 139,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 565,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МІНІСТЕРСТВО У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 42657144 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мачушка Петро Володимирович |
| Телефон: | 380661802369 |
| E-mail: | p.machushka@mva.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вулиця Хрещатик, 34 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гарант прінт сервіс» (далі – учасник), виявлено наступні невідповідності, а саме: 1. Підпунктом 2.1 пункту 2 Додатка 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації вимагалась «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для надання послуг, які є предметом даної закупівлі». Учасник, для підтвердження даної вимоги, надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій », в якій вказав інформацію про наявність сервісного центру, та прикріпив скан-копію «Договору оренди нежилих приміщень» від 12.08.2024, але не прикріпив скан-копію акта прийому-передачі приміщення до вказаного договору. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати скан-копію акта прийому-передачі приміщення до «Договору оренди нежилих приміщень» від 12.08.2024. 2. Підпунктом 2.1 пункту 2 Додатка 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації вимагалась «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для надання послуг, які є предметом даної закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про наявність в Учасника станції очистки картриджів. На підтвердження наявності станції очистки картриджів Учасник повинен надати (технічний паспорт/оборотно-сальдову відомість або витяг з неї/ договір оренди, тощо). На підтвердження інформації стосовно наявності іншого обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документ/документи на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально». Учасник, для підтвердження даної вимоги, надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій », в якій надав інформацію про наявність обладнання, але не надав документ/документи на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати документ/документи на підтвердження права власності / володіння / користування тощо майном, яке вказане в «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» або надати оновлену довідку з підтверджуючими документами. 3. Підпунктом 6.4 пункту 6 Додатка 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації вимагалось «В разі якщо Учасник не є виробником витратних матеріалів необхідно надати авторизаційний лист, виданий виробником витратних матеріалів або його офіційним дистрибʼютором,. Авторизаційний лист повинен бути адресований замовнику, містити ідентифікатор та предмет закупівлі». Учасник, для підтвердження даної вимоги, надав «Авторизаційний лист», в якому не повністю вказана назва предмета закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати виправлений або оновлений авторизаційний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.