Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку №1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 126 160 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 630,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1493 (94 прикордонний загін) |
| ЄДРПОУ: | 14321707 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Медвідь Юрій Геннадійович |
| Телефон: | 380667204025 |
| E-mail: | chop_zagin_tender@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 00000, Україна, Закарпатська область,Чоп, м. Чоп |
0 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону та враховуючи Особливості, уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ФОП "СКОРИК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" (3306716515) та виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: учасник надає наступні документи: (пункт 1) - на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (за предметом закупівлі) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Аналогічним вважається договір що відповідає предмету закупівлі згідно коду класифікатора ДК 021:2015 (пункт 6) - підписаний та завірений печаткою (у разі використання) Додаток 4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» або довідку в довільній формі про погодження Учасника з проектом договору. У складі пропозиції учасник не надав зазначені документи. Учаснику необхідно надати: довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (за предметом закупівлі) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі; підписаний та завірений печаткою (у разі використання) Додаток 4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» або довідку в довільній формі про погодження Учасника з проектом договору. На виконання вимог п. 43 Особливостей, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника в передбачені терміни.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.