Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 62 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 310 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ ЦЕНТР" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 32631821 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Жукова |
| Телефон: | +380457923741 |
| E-mail: | kpgkc4@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 07101, Україна, Київська область,Вишгородський район, м. Славутич, Київський Квартал, буд. 14 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно п.1 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи сканкопій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. 1.2.Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». За визначенням, електронним є документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити електронного документа. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасником закупівлі надані завірені копії паспорту громадянина України та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, але копії не чіткі, темні та не розбірливі, особливо сторінка 1 та 3 паспорту (не видно серії, номеру та фото). Підпис, яким завірені копії не відповідає власноручному підпису на всіх інших документах у складі Тендерної пропозиції. 2.2. У складі пропозиції Учасником закупівлі надані незавірені належним чином копії наступних документів: 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: аналогічний за предметом закупівлі договір, видаткова накладна та лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про виконання аналогічного договору. 3.1. Надати чіткі та розбірливі завірені копії паспорту громадянина України та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (з власноручним підписом, ідентичним у інших документах у складі Тендерної пропозиції) або сканкопії з оригіналів документів з накладанням електронного підпису. 3.2. Надати завірені належним чином копії документів або сканкопії оригіналів документів з накладанням електронного підпису (аналогічний за предметом закупівлі договір, видаткова накладна, лист-відгук).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.