Закупівлю оголошено - 24-10-2025, 07:19. Дата останніх змін - 24-10-2025, 07:23

Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ"

Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ"... Державна закупівля - UA-2025-10-24-000177-a Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ" від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 10/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-24-000177-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-21-019295-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-10-2025, 07:19
по 01-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-10-2025, 07:19
по 04-11-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 05-11-2025, 11:02

Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2025, 00:00

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1505100
1 505 100 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:15 051 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:45 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Монаку Валерія Валеріївна
Телефон:380487102023
E-mail:movv@ods.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з поточного ремонту бу ...
1 505 100 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-11-2025, 11:02
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ"

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:19:24
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:19:24
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:19:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:19:24
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:23:40
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:19:24
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:19:24
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:19:24
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:19:24
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:24-10-2025, 07:19:24

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей , Учасником надається довідка в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей , Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  91
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 4.docx, Форма письмової згоди Учасника , Додаток 4 до тендерної документації Форма письмової згоди Учасника (подається на фірмовому бланку (за наявності)) Ми, _________________(найменування Учасника), підтверджуємо наступне: 1. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг: Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ" (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6), ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Проєктом договору відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації. 2. До акцепту нашої пропозиції, Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором. 3. Ми погоджуємося дотримуватися умов нашої тендерної пропозиції протягом 91 (дев’яносто одного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і замовник може прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю послугу будь-який час до закінчення зазначеного терміну. 4. Ми погоджуємося з умовами, що замовник може відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації, та розуміємо, що замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. 5. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг, ми зобов'язуємося укласти Договір про закупівлю відповідно до вимог замовника, цієї тендерної документації та умов тендерної пропозиції у строк, визначений законодавством. 6. Цим підписом засвідчуємо свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією документацією. __________________________ ________________________ __________________ (Посада) (Підпис) (ПІБ) якщо підписант є працівником учасника-юридичної особи
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ" (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6),
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,03
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 6.docx, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: 45 000,00 грн. (сорок п’ять тисяч гривень, 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 91 (дев’яносто одного) дня з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Банківська гарантія повинна бути складена за Формою забезпечення тендерної пропозиції згідно з Додатком 6 до Тендерної документації Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), а також з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та цієї тендерної документації. Гарантія надається учасником Замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», чинних Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розроблених Міжнародною торговою палатою, таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. Додатково, учасник надає у складі тендерної пропозиції ліцензію НБУ у вигляді Витягу із Державного реєстру банків про надання банку права на здійснення банківської діяльності, що надає банківську гарантію учаснику, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Замовник самостійно перевіряє відповідну інформацію у відкритих джерелах, зокрема на офіційному сайті НБУ. Інформація та реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва: державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» Код за ЕДРПОУ: 38728457 Юридична адреса: Україна, 65026, Одеська область, місто Одеса, Митна площа, буд. 1. Банк: поточний рахунок № UA073204780000026006212003051 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ. МФО 320478 Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 45 000,00 грн. за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія надана через банк-нерезидент, має бути авізована через один із зазначених банків: Назва та місцезнаходження банку МФО банку S.W.I.F.T. банку Філія АТ «Укрексімбанк» 322313 EXBSUAUX м. Одеса ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» 320478 UGASUAUK м. Київ Філія – Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» 328845 SBUAUKODE м. Одеса Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
                  4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ" (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6),
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору , Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі (далі – Гарантія). Гарантія має бути отримана в одному з системно важливих банків, визначених рішенням правління НБУ або у разі отримання Учасником Гарантії в іншому банку, ніж зазначено, така Гарантія авізується через банк замовника. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Банківська гарантія повинна містити зобов’язання банка-гаранта «сплатити за першою вимогою» Замовника, тобто закріплювати обов’язок безумовного перерахування банком-гарантом коштів на поточний рахунок Замовника на письмову вимогу Замовника. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Безвідклична гарантія - гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Безумовна гарантія - гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою щодо сплати коштів за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Спосіб направлення вимог за гарантіями не має обмежуватись лише реєстрованою або кур’єрською поштою. Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проєкті договору (Додаток 4 до тендерної документації). Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом без згоди та погодження із замовником. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою. В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара). До банківської гарантії додаються копії наступних документів: ліцензію НБУ (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію переможцю, завірену останнім; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком-гарантом. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, в тому числі у випадку не надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, в порядку, зазначеному у цьому пункті тендерної документації, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконанн я договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інформація та реквізити замовника для оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва: державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» Код за ЕДРПОУ: 38728457 Юридична адреса: Україна, 65026, Одеська область, місто Одеса, Митна площа, буд. 1. Банк: поточний рахунок № UA073204780000026006212003051 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ. МФО 320478 Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів, шляхом завантаження через електронну систему не пізніше дати укладання договору. У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника- переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом сьоми календарних днів з дня настання зазначених обставин. У разі якщо переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті тендерної пропозиції наданої учасником-переможцем) на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія надана переможцем через банк-нерезидент, має бути авізована через один із зазначених банків: Назва та місцезнаходження банку МФО банку S.W.I.F.T. банку Філія АТ «Укрексімбанк» 322313 EXBSUAUX м. Одеса ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» 320478 UGASUAUK м. Київ Філія – Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» 328845 SBUAUKODE м. Одеса Банківська гарантія, надана переможцем через банк-нерезидент, повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розробленим Міжнародною торговою палатою (публікація Міжнародної торгової палати N 458). Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  31
                  Пошук... день
                  день
                  Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі (далі – Гарантія). Гарантія має бути отримана в одному з системно важливих банків, визначених рішенням правління НБУ або у разі отримання Учасником Гарантії в іншому банку, ніж зазначено, така Гарантія авізується через банк замовника. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Банківська гарантія повинна містити зобов’язання банка-гаранта «сплатити за першою вимогою» Замовника, тобто закріплювати обов’язок безумовного перерахування банком-гарантом коштів на поточний рахунок Замовника на письмову вимогу Замовника. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Безвідклична гарантія - гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Безумовна гарантія - гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою щодо сплати коштів за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Спосіб направлення вимог за гарантіями не має обмежуватись лише реєстрованою або кур’єрською поштою. Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проєкті договору (Додаток 4 до тендерної документації). Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом без згоди та погодження із замовником. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою. В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара). До банківської гарантії додаються копії наступних документів: ліцензію НБУ (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію переможцю, завірену останнім; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком-гарантом. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, в тому числі у випадку не надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, в порядку, зазначеному у цьому пункті тендерної документації, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконанн я договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інформація та реквізити замовника для оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва: державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» Код за ЕДРПОУ: 38728457 Юридична адреса: Україна, 65026, Одеська область, місто Одеса, Митна площа, буд. 1. Банк: поточний рахунок № UA073204780000026006212003051 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ. МФО 320478 Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів, шляхом завантаження через електронну систему не пізніше дати укладання договору. У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника- переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом сьоми календарних днів з дня настання зазначених обставин. У разі якщо переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті тендерної пропозиції наданої учасником-переможцем) на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія надана переможцем через банк-нерезидент, має бути авізована через один із зазначених банків: Назва та місцезнаходження банку МФО банку S.W.I.F.T. банку Філія АТ «Укрексімбанк» 322313 EXBSUAUX м. Одеса ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» 320478 UGASUAUK м. Київ Філія – Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» 328845 SBUAUKODE м. Одеса Банківська гарантія, надана переможцем через банк-нерезидент, повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розробленим Міжнародною торговою палатою (публікація Міжнародної торгової палати N 458). Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю , Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі (далі – Гарантія). Гарантія має бути отримана в одному з системно важливих банків, визначених рішенням правління НБУ або у разі отримання Учасником Гарантії в іншому банку, ніж зазначено, така Гарантія авізується через банк замовника. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Банківська гарантія повинна містити зобов’язання банка-гаранта «сплатити за першою вимогою» Замовника, тобто закріплювати обов’язок безумовного перерахування банком-гарантом коштів на поточний рахунок Замовника на письмову вимогу Замовника. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Безвідклична гарантія - гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Безумовна гарантія - гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою щодо сплати коштів за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Спосіб направлення вимог за гарантіями не має обмежуватись лише реєстрованою або кур’єрською поштою. Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проєкті договору (Додаток 4 до тендерної документації). Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом без згоди та погодження із замовником. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою. В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара). До банківської гарантії додаються копії наступних документів: ліцензію НБУ (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію переможцю, завірену останнім; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком-гарантом. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, в тому числі у випадку не надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, в порядку, зазначеному у цьому пункті тендерної документації, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконанн я договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інформація та реквізити замовника для оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва: державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» Код за ЕДРПОУ: 38728457 Юридична адреса: Україна, 65026, Одеська область, місто Одеса, Митна площа, буд. 1. Банк: поточний рахунок № UA073204780000026006212003051 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ. МФО 320478 Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів, шляхом завантаження через електронну систему не пізніше дати укладання договору. У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника- переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом сьоми календарних днів з дня настання зазначених обставин. У разі якщо переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті тендерної пропозиції наданої учасником-переможцем) на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія надана переможцем через банк-нерезидент, має бути авізована через один із зазначених банків: Назва та місцезнаходження банку МФО банку S.W.I.F.T. банку Філія АТ «Укрексімбанк» 322313 EXBSUAUX м. Одеса ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» 320478 UGASUAUK м. Київ Філія – Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» 328845 SBUAUKODE м. Одеса Банківська гарантія, надана переможцем через банк-нерезидент, повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розробленим Міжнародною торговою палатою (публікація Міжнародної торгової палати N 458). Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ" (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6),
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 1.3.1.docx, Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку залучення) , У разі, якщо учасник планує залучати спроможності іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про кожного такого суб’єкта господарювання - субпідрядника, (в довідці обов’язково зазначити: повне найменування та місцезнаходження Субпідрядника/Співвиконавця, код ЄДРПОУ/ІПН Субпідрядника/Співвиконавця; інформацію про види послуг , які планується доручити субпідряднику та про наявність у Субпідрядника/Співвиконавця дозволу або ліцензії на виконання робіт/послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України). Зразок довідки наведений у додатку 1.3.1 до тендерної документації. У разі залучення такого суб’єкта господарювання як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. У разі не надання учасником вищезазначеної інформації, цей факт буде розцінено як декларування: - не залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг або - залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                  1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ" (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6),
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 1.1.1.docx, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям , Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, а саме обов’язково зазначити про наявність: - не менше 1-го монтажника будівельного; - не менше 1-го виконавця робіт. До Довідки мають бути надані: - копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації на вищезазначеного працівника Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору, а саме: монтажник будівельний. - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів.
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2 (інв. № 066552) Одеської філії ДП "АМПУ" (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6),
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-10-2025, 07:19:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 1.2.1.docx, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям , Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). До Довідки Учасником надаються: копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг та/або виконання робіт, за наступними предметами: (поточний ремонт та/або капітальний ремонт та/або реконструкція та/або будівництво, який передбачає роботи/послуги по заміні віконних блоків. Аналогічний (договори) має(ють)бути виконаний в повному обсязі. * Учасник може підтвердити відповідність цьому критерію одним договором або сумарно, декількома договорами.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ