Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 207 230 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 036,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45601597 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неділько Олександр Леонідович |
| Телефон: | 380673323647 |
| E-mail: | oleksandr.nedilko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, проспект Волі, 30 |
1 |
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 25 серпня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІСТРАНС ВВ» (45685174) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання наявність яких є обов’язковою для учасника: - техніка задіяна на трелюванні деревини та/або збиранні лісопродукції та переміщенні на верхній склад – не менше 1 шт., - бензопили – не менше 2 шт., - або лісозаготівельний комплекс в складі: - харвестер лісозаготівельний/лісозаготівельний комбайн з розрахунку не більше 175 м3 заготівлі на 1 робочу зміну/350 м3 заготівлі на 2 робочих зміни, - техніка задіяна на збиранні лісопродукції та переміщенні на верхній склад – не менше 1 шт., На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій за зразком: № Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України. ** зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 4 таблиці. В разі подання лісозаготівельних комплексів для підтвердження мінімальної кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій по різним лотам та/або закупівлям даного Замовника, надати розрахунок використання лісозаготівельних комплектів за лотами з врахуванням продуктивності не більше 175 м3 заготівлі на 1 робочу зміну/350 м3 заготівлі на 2 робочих зміни. - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу та підтверджуючі документи до договору про передачу/отримання обладнання; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора). Якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та транспортного устаткування (в разі задіяння на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад ланки у складі колісної техніки з причепом/напівпричепом обладнаним краном-маніпулятором/ гідроманіпулятором/ маніпулятором, крім копії документу про реєстрацію колісної техніки надається копія документу про реєстрацію причепа/ напівпричепа з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора; в разі задіяння автомобільної техніки на операціях збирання та переміщення лісопродукції на верхній склад надається копія документу про реєстрацію автомобільної техніки з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/ маніпулятора). Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання. На виконання пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: 1. Довідку від 23.07.2025 року №86 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Копію договору оренди, акту приймання-передачі трактора, свідоцтва про реєстрацію машини. 3. Копії договору придбання та накладних про отримання бензопил. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією, в документах про наявність в учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій виявлено наступні невідповідності: 1. В поданій довідці не зазначено повне найменування наявного обладнання, а саме марки бензопил за позицією №2. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, учаснику для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.3 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за зразком: № з/п Найменування другої сторони аналогічного договору (договорів) Номер та дата укладання Аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік Документів, що підтверджують виконання договору (накладні, акти приймання- передачі, підсумковий акт звіряння тощо) Контактні дані замовника/ контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати: - копію (копії) відповідного (відповідних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) разом з додатками, якими визначені обсяги та вартість послуг; - копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору оригінал /копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції; - у разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за Зразком 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Аналогічним (ми) договором (ми) у розумінні цієї тендерної документації, є виконаний договір (виконані договори) на надання лісозаготівельних послуг загальною вартістю не менше 25% від оголошеної вартості закупівлі по лоту. ПРИМІТКА: У разі надання Учасником оригіналів/копій більше, ніж одного договору, належним виконанням є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. На виконання пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: 1. Довідку від 23.07.2025 року №91 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання договорів за аналогічним предметом закупівлі. 2. Копії договору від 01.05.2025 року № СОС/РГК/72 про надання лісозаготівельних послуг по Соснівському надлісництву. 3. Копія відгуку директора філії Поліський лісовий офіс.. 4. Копії актів наданих послуг за вищеприведеним договором. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією, в документах про наявність досвіду виконання договорів за аналогічним предметом закупівлі виявлено наступні невідповідності: 1. Відгук наданий на договір № СОС/РГК/72 від 01.05.2024 року, надана копія договору № СОС/РГК/72 від 01.05.2025 року. Відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. Перелік мінімальної кількості працівників наявність яких є обов’язковою для учасника для проведення лісосічних робіт: - трактористи/ машиністи/ оператори спеціалізованих машин/ водії вантажних транспортних засобів – не менше 1 чол.; - вальники лісу 6 розряду/лісоруби 6 розряду – не менше 1 чол.; - вальники лісу не нижче 4 розряду/лісоруби не нижче 4 розряду – не менше 1 чол.; - вальники лісу/лісоруби та/або помічники вальників лісу/лісорубів та/або підсобні різноробочі робітники – не менше 1 чол. або в разі використання лісозаготівельних комплексів: - водії/оператори харвестера/трактористи/оператори спеціалізованих машин/водії вантажних транспортних засобів – відповідно до кількості заявленої техніки та змінності роботи, На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: - довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за зразком: № з/п ПІБ працівника Спеціалізація Вказати значення: штатний працівник; працівник субпідрядника/ співвиконавця Назва та реквізити документа, яким підтверджується належне працевлаштування Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація 1 2 3 4 5 6 - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС, або - копії наказів про прийняття на роботу. - копії посвідчень водіїв/машиністів/операторів/трактористів відповідно до наданого переліку транспортних засобів та обладнання. - копії посвідчень вальників лісу /лісорубів відповідного розряду. На виконання пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: 1. Довідку від 23.07.2025 року №87 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Копії наказів про прийняття на роботу працівника, повідомлення до органів ДФС про прийняття на роботу та квитанції про отримання органами ДФС повідомлення. 5. Копії посвідчень вальників лісу. 6. Копію посвідчення тракториста. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією, в документах про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід виявлено наступні невідповідності: 1. В поданій довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, по працівнику Радисюк Г.О. вказані невідповідні дати наказу про прийняття на роботу, про формування повідомлення; та реєстраційної дати квитанції №2; по працівнику Челик Д.Р. вказані невідповідні дати про формування повідомлення про прийняття на роботу працівника; по працівнику Момотюк В.Д. вказані невідповідні дати про формування повідомлення про прийняття на роботу працівника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, необхідно: Надати довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зі всіма необхідними реквізитами підтверджуючих документів, що вимагалися тендерною документацією до відповідних машин та обладнання. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, учаснику для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.3 п.2 статті 16 Закону, необхідно: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку; Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати: - копію (копії) відповідного (відповідних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) разом з додатками, якими визначені обсяги та вартість послуг; - копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору оригінал /копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції; - у разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за Зразком 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учаснику для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно надати: 1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням всіх вірних реквізитів документів та інформації, що вимагалися умовами тендерної документації та мінімальною необхідною кількістю відповідних працівників. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.