Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "ЕКО-САН" |
| ЄДРПОУ: | 38429746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Пирогова |
| Телефон: | +380952382018 |
| E-mail: | tender_san@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 64603, Україна, Харківська область,м. Лозова, вул. Правди, буд. 4 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі бітум дорожній 70/100 код 44110000-4 Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» учасника торгів ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» ( (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 1 п 9 надається : Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. При перевірці документів встановлено,що Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано наказ 1К від 13.03.2023р та протокол №13/03/2023 загальних зборів ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» про призначення Білик Ілону Яркінівну тимчасово виконуючою обов’язки директора. Згідно наданого додатку 5 відомості про учасника процедури закупівлі № 30/06-12 від 30.06.2025р та витягу з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців Білик І.Я. –директор На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Привести у відповідність, надати документи,підтверджуючі право підпису директора Білик І.Я. : Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.