Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 432 185 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 160,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42788614 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cml1.zt.ua |
| Контактна особа: | Ольга Бичковська |
| Телефон: | +380412438665 |
| E-mail: | tender_in@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70 |
1 |
Доброго дня! Уважно вивчивши Вашу тендерну пропозицію, було виявлено невідповідність п. 1.4, Розділу ІІІ.(Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), а саме: Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції печаткою та власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Оскільки надані Вами документи у вигляді скан-копій не завірені власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, вони мають надаватись із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Просимо усунути вищевказану невідповідність на протязі 24 годин з моменту публікації даного повідомлення, згідно чинного законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.