Закупівлю оголошено - 13-03-2025, 21:00. Дата останніх змін - 09-05-2025, 20:17

Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування)

Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисни... Державна закупівля - UA-2025-03-13-014706-a Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ від замовника Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області від 3/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-13-014706-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-13-017313-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-03-2025, 21:00
по 02-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-03-2025, 21:00
по 05-04-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
96014758.8
96 014 758,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:480 073,79 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:240 036,90 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
ЄДРПОУ:43944723 Досьє YouControl
Сайт:https://fontanska-rada.gov.ua/upravlinnya-osviti-3/
Контактна особа:Богдан Дем'яненко
Телефон:+380734449477
E-mail:777milano@online.ua
Місцезнаходження:
67571, Україна, Одеська область,Одеський район, село Фонтанка, вул. Степна, буд.4
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Реконструкція захисних споруд ...
96 014 758,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування) (Будівництво захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту)

1
робота
Україна Одеська область с.Крижанівка провулок Шкільний, будинок 1
по 01-09-2027
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "АКВАЛАЙТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Приморський район, м.Одеса, вулиця Сегедська, будинок 13а, квартира 40, 65058, Сергій Гонтаренко
Остаточна пропозиція:
96 000 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-04-2025, 11:14
Період подачі оскарження:
по 20-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 11-04-25, 16:55:55
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 03-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-04-25, 21:22:47
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «скану проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проекту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору , дати, ціни, а також заповнити Додатки до Договору, окрім кошторисної документації, плану фінансування та інших цінових показників. Учасник не повинен відступати від даної форми.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано скан проекту Договору, однак із заповненням зайвої інформації з боку Учасника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проекту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни, а також заповнити Додатки до Договору, окрім кошторисної документації, плану фінансування та інших цінових показників. 2. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Відомості ЄДРПОУ датою не раніше дня оголошення цієї процедури закупівлі». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідних документів (або пояснення ненадання таких документів) не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Відомості ЄДРПОУ датою не раніше дня оголошення цієї процедури закупівлі. 3. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідних документів не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. 4. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Наявність власної матеріально-технічної бази (устаткування/обладнання, приладів, інструментів тощо) підтверджується наданням: договорів купівлі-продажу та/або договорів постачання та/або видатковими накладними на придбання та/або бухгалтерської довідки (виписки) за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, про наявність на балансі. Бухгалтерська довідка повинна бути підписана уповноваженою особою Учасника, керівником/керівником підприємства/головним бухгалтером/бухгалтером. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надана бухгалтерська довідка, що не містить підпису головного бухгалтера/бухгалтера. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Бухгалтерську довідку, підписану уповноваженою особою Учасника, керівником/керівником підприємства та головним бухгалтером/бухгалтером. 5. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Головний бухгалтер/бухгалтер повинен мати необхідні знання (з наданням сканованої копії, виготовленої з оригіналу розпорядчого документу, що підтверджує відповідні повноваження; обов’язковим є наявність документів - протоколу та чинних посвідчень від уповноваженої організації законодавством України, щодо проходження навчання, які підтверджують перевірку відповідних знань з правил охорони праці НПАОП 0.00-7.15-18 Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи не в повному обсязі, а саме: відсутній протокол від уповноваженої організації щодо перевірки відповідних знань з правил охорони праці НПАОП 0.00-7.15-18 Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: протокол від уповноваженої організації щодо перевірки відповідних знань з правил охорони праці НПАОП 0.00-7.15-18 Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями. 6. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Необхідно обов’язково підтвердити та надати інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідного документу та інформації не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: підтвердження та інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності. 7. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником документів щодо працівників Учасника. Документи тендерної пропозиції Учасника стосовно бухгалтера містять невзаємоузгоджену інформацію щодо Прізвища бухгалтера. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: взаємоузгоджену інформацію щодо прізвища бухгалтера Учасника або відповідне пояснення щодо вказаних обставин. 8. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники, у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника не менше трьох працівників постійно діючої комісії, що знаходяться у трудових відносинах з учасником, які навчаються та мають відповідні дійсні посвідчення про проходження навчання та протоколи про проходження перевірки підтвердження знань НПАОП 45.2-7.02-12 - Охорона праці та промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 45.2-1.11-97 Правила безпечного виконання робіт при спорудженні об’єктів з монолітного бетону та залізобетону та інших нормативно-правових актів тощо (на підтвердження учасником надаються: скановані копії, виготовлені з оригіналів наказів про прийняття на роботу та/або про призначення, тощо на відповідну посаду та трудових книжок (достатньо першої та останньої сторінок); та покладення відповідних обов’язків постійно діючої комісії; протоколу(-лів) засідання комісії(-ій) про перевірку відповідних знань; чинних посвідчень.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідних документів та інформації не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники, у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника не менше трьох працівників постійно діючої комісії, що знаходяться у трудових відносинах з учасником, які навчаються та мають відповідні дійсні посвідчення про проходження навчання та протоколи про проходження перевірки підтвердження знань НПАОП 45.2-7.02-12 - Охорона праці та промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 45.2-1.11-97 Правила безпечного виконання робіт при спорудженні об’єктів з монолітного бетону та залізобетону та інших нормативно-правових актів тощо (на підтвердження учасником надаються: скановані копії, виготовлені з оригіналів наказів про прийняття на роботу та/або про призначення, тощо на відповідну посаду та трудових книжок (достатньо першої та останньої сторінок); та покладення відповідних обов’язків постійно діючої комісії; протоколу(-лів) засідання комісії(-ій) про перевірку відповідних знань; чинних посвідчень. 9. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Додаток 5 до тендерної документації - Згода учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції наданий некоректно заповнений Додаток №5. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: заповнений відповідно до вимог тендерної документації Додаток 5 до тендерної документації - Згода учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації. 10. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Учасником надається інформація про те, що при виконанні робіт фахівці/працівники Учасника будуть забезпечені обов’язковими (ЗІЗ) засобами індивідуального захисту (спецодяг; рукавички). Для підтвердження наявності надати відповідні документи -видаткові накладні та скани оригіналів або завірені копії декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідні документи надані не в повному обсязі, а саме: відсутні видаткові накладні та скани оригіналів або завірені копії декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби щодо рукавичок. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Для підтвердження наявності ЗІЗ надати відповідні документи - видаткові накладні на всі ЗІЗ та скани оригіналів або завірені копії декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби щодо рукавичок.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-04-25, 21:22:47
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-13-014706-a-c1
Номер договору:
87
Дата підписання договору:
07-05-2025, 17:00
Строк дії договору:
з 07-05-2025 по 31-12-2027
96 000 000 UAH
Ціна договору
80 000 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "АКВАЛАЙТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
96 000 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-04-2025, 20:09:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
підтвердження наявності працівників/фахівців відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено13-03-2025, 21:01:56
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 17:05:02
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 17:00:57
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 21:00:26
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 17:00:57
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              7. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом). Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 240 036, 90 грн., що складає 0,25% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії в банку, в якому в учасника відкрито рахунок (надати довідку про відкриття рахунку). На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку-гаранта про наявність повного грошового покриття (завірена підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, інформацію про строк розміщення покриття на весь строк дії банківської гарантії та свідчити про забезпечення гарантії повним грошовим покриттям за рахунок власних коштів учасника без залучення кредитних або депозитних коштів). Разом із банківською гарантією надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжної інструкції з зазначенням номеру банківської гарантії або номеру та дати договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області, 43944723. Місцезнаходження Замовника: Україна, 67571, Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вул. Степна, буд.4. Р/р UA928201720355139008022109192 в Держказначейська служба України, м. Київ. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтвердження наявності працівників/фахівців відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 21:00:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ