Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 96 014 758,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 480 073,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 240 036,90 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 43944723 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://fontanska-rada.gov.ua/upravlinnya-osviti-3/ |
| Контактна особа: | Богдан Дем'яненко |
| Телефон: | +380734449477 |
| E-mail: | 777milano@online.ua |
| Місцезнаходження: | 67571, Україна, Одеська область,Одеський район, село Фонтанка, вул. Степна, буд.4 |
9 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «скану проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проекту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору , дати, ціни, а також заповнити Додатки до Договору, окрім кошторисної документації, плану фінансування та інших цінових показників. Учасник не повинен відступати від даної форми.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано скан проекту Договору, однак із заповненням зайвої інформації з боку Учасника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проекту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни, а також заповнити Додатки до Договору, окрім кошторисної документації, плану фінансування та інших цінових показників. 2. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Відомості ЄДРПОУ датою не раніше дня оголошення цієї процедури закупівлі». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідних документів (або пояснення ненадання таких документів) не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Відомості ЄДРПОУ датою не раніше дня оголошення цієї процедури закупівлі. 3. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідних документів не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. 4. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Наявність власної матеріально-технічної бази (устаткування/обладнання, приладів, інструментів тощо) підтверджується наданням: договорів купівлі-продажу та/або договорів постачання та/або видатковими накладними на придбання та/або бухгалтерської довідки (виписки) за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, про наявність на балансі. Бухгалтерська довідка повинна бути підписана уповноваженою особою Учасника, керівником/керівником підприємства/головним бухгалтером/бухгалтером. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надана бухгалтерська довідка, що не містить підпису головного бухгалтера/бухгалтера. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Бухгалтерську довідку, підписану уповноваженою особою Учасника, керівником/керівником підприємства та головним бухгалтером/бухгалтером. 5. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Головний бухгалтер/бухгалтер повинен мати необхідні знання (з наданням сканованої копії, виготовленої з оригіналу розпорядчого документу, що підтверджує відповідні повноваження; обов’язковим є наявність документів - протоколу та чинних посвідчень від уповноваженої організації законодавством України, щодо проходження навчання, які підтверджують перевірку відповідних знань з правил охорони праці НПАОП 0.00-7.15-18 Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи не в повному обсязі, а саме: відсутній протокол від уповноваженої організації щодо перевірки відповідних знань з правил охорони праці НПАОП 0.00-7.15-18 Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: протокол від уповноваженої організації щодо перевірки відповідних знань з правил охорони праці НПАОП 0.00-7.15-18 Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями. 6. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Необхідно обов’язково підтвердити та надати інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідного документу та інформації не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: підтвердження та інформацію про використання Учасником медико-санітарних заходів - комплекс організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності. 7. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником документів щодо працівників Учасника. Документи тендерної пропозиції Учасника стосовно бухгалтера містять невзаємоузгоджену інформацію щодо Прізвища бухгалтера. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: взаємоузгоджену інформацію щодо прізвища бухгалтера Учасника або відповідне пояснення щодо вказаних обставин. 8. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники, у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника не менше трьох працівників постійно діючої комісії, що знаходяться у трудових відносинах з учасником, які навчаються та мають відповідні дійсні посвідчення про проходження навчання та протоколи про проходження перевірки підтвердження знань НПАОП 45.2-7.02-12 - Охорона праці та промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 45.2-1.11-97 Правила безпечного виконання робіт при спорудженні об’єктів з монолітного бетону та залізобетону та інших нормативно-правових актів тощо (на підтвердження учасником надаються: скановані копії, виготовлені з оригіналів наказів про прийняття на роботу та/або про призначення, тощо на відповідну посаду та трудових книжок (достатньо першої та останньої сторінок); та покладення відповідних обов’язків постійно діючої комісії; протоколу(-лів) засідання комісії(-ій) про перевірку відповідних знань; чинних посвідчень.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідних документів та інформації не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники, у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника не менше трьох працівників постійно діючої комісії, що знаходяться у трудових відносинах з учасником, які навчаються та мають відповідні дійсні посвідчення про проходження навчання та протоколи про проходження перевірки підтвердження знань НПАОП 45.2-7.02-12 - Охорона праці та промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 45.2-1.11-97 Правила безпечного виконання робіт при спорудженні об’єктів з монолітного бетону та залізобетону та інших нормативно-правових актів тощо (на підтвердження учасником надаються: скановані копії, виготовлені з оригіналів наказів про прийняття на роботу та/або про призначення, тощо на відповідну посаду та трудових книжок (достатньо першої та останньої сторінок); та покладення відповідних обов’язків постійно діючої комісії; протоколу(-лів) засідання комісії(-ій) про перевірку відповідних знань; чинних посвідчень. 9. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Додаток 5 до тендерної документації - Згода учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції наданий некоректно заповнений Додаток №5. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: заповнений відповідно до вимог тендерної документації Додаток 5 до тендерної документації - Згода учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації. 10. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Учасником надається інформація про те, що при виконанні робіт фахівці/працівники Учасника будуть забезпечені обов’язковими (ЗІЗ) засобами індивідуального захисту (спецодяг; рукавички). Для підтвердження наявності надати відповідні документи -видаткові накладні та скани оригіналів або завірені копії декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідні документи надані не в повному обсязі, а саме: відсутні видаткові накладні та скани оригіналів або завірені копії декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби щодо рукавичок. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Для підтвердження наявності ЗІЗ надати відповідні документи - видаткові накладні на всі ЗІЗ та скани оригіналів або завірені копії декларації про відповідність та/або сертифікату про експертизу зразка/типу та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби щодо рукавичок.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.