Закупівлю оголошено - 10-12-2025, 12:35. Дата останніх змін - 10-12-2025, 12:35

Стілець офісний 820х560х535

Стілець офісний 820х560х535... Державна закупівля - UA-2025-12-10-009159-a Стілець офісний 820х560х535 від замовника Опорний заклад освіти "Макарівський ліцей №2" Макарівської селищної ради від 12/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-10-009159-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-10-011354-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2025, 12:35
по 13-12-2025, 00:00

Поставка Товару Замовнику, завантажувальні роботи Товару здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
43200
43 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Опорний заклад освіти "Макарівський ліцей №2" Макарівської селищної ради
ЄДРПОУ:24889975 Досьє YouControl
Контактна особа:Ковальчук Ірина Остапівна
Телефон:+380457852668
E-mail:makschool-2@ukr.net
Місцезнаходження:
08001, Україна, Київська область,смт Макарів, вул.Фастівська, 10
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

30
штука
08001 , Україна , Київська область , смт Макарів , вул.Фастівська, 10 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендМК МЕТАЛ ТРЕЙДАктивна10-12-2025, 12:31
Матеріал каркасуметалАктивна10-12-2025, 12:31
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна10-12-2025, 12:31
Тип ніжокзвичайніАктивна10-12-2025, 12:31
Наявність підлокітниківНіАктивна10-12-2025, 12:31
Висота сидіння490міліметрАктивна10-12-2025, 12:31
Наявність спинкиТакАктивна10-12-2025, 12:31
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 12:35:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 12:31:56
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на підставі видаткової накладної
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Поставка Товару Замовнику, завантажувальні роботи Товару здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ