Закупівлю оголошено - 23-04-2025, 21:21. Дата останніх змін - 21-05-2025, 19:48

73. Поліграфічна продукція

73. Поліграфічна продукція... Державна закупівля - UA-2025-04-23-012911-a 73. Поліграфічна продукція від замовника Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України від 4/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-23-012911-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-23-015201-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-04-2025, 21:21
по 28-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-04-2025, 21:21
по 01-05-2025, 19:58
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 02-05-2025, 12:19
по 02-05-2025, 12:42

Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
417600
417 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 088 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:5 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
ЄДРПОУ:00019442 Досьє YouControl
Сайт:http://www.kmu.gov.ua
Контактна особа:Геннадій ЛЕВАДНИЙ
Телефон:+380442567057
E-mail:levadnyi@kmu.gov.ua
Місцезнаходження:
01008, Україна, м. Київ,Київ, вул. Грушевського, 12/2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поліграфічна продукція
417 600 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 02-05-2025, 12:19
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк наказів «Державний секретар Кабінету Міністрів України» ф. А-4, папір – Mondi DNS Premium А4, 100 г/м2, білизна-СІЕ не менше 169% ISO 11475, непрозорість 97%, друк пантоном Reflex Blue, 1+0, без нумерації (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

1 700
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк наказів «Секретаріат Кабінету Міністрів України» ф. А-4, папір – Mondi DNS Premium А4, 100 г/м2, білизна-СІЕ не менше 169% ISO 11475, непрозорість 97%, друк пантоном Reflex Blue, 1+0, без нумерації (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

200
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка з написом «Департамент управління персоналом Секретаріату КМУ», A4+ (310х450 мм.), папір білий крейдований 260 г/м2, 1 біг, друк 1+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

800
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка з написом «Проекти наказів», A4+ (310х450 мм.), папір білий крейдований 260 г/м2, 1 біг, друк 1+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

300
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка, A4+ (310х450 мм.), папір білий крейдований 300 г/м2, 1 біг, тиснення державного герба конгревом 37х52 мм (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

300
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка «Проекти Розпоряджень Президента України з кадрових питань» A4+ (310х450 мм.), папір білий крейдований 260 г/м2, 1 біг, друк 1+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

200
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка «Проекти Указів Президента України з кадрових питань» A4+ (310х450 мм.), папір білий крейдований 260 г/м2, 1 біг, друк 1+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

100
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка «Проекти розпоряджень КМУ з кадрових питань» A4+ (310х450 мм.), папір білий крейдований 260 г/м2, 1 біг, друк 1+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

300
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка з написом «Кадрові питання», A4+ (310х450 мм.), папір білий крейдований 260 г/м2, 1 біг, друк 1+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

250
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картка алфавітна ф. 110х75 мм., папір – офсетний, 160 г/м2 , з друком, (1+0) (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

100
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Особова картка державного службовця ф. А-4, папір офсетний, білий, 80 гр/м2, друк 1-1,8 сторінок (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

250
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Особова картка працівника ф. А-4, папір офсетний, білий, 80 гр/м2, друк 1-1,8 сторінок (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

250
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка – обкладинка для зберігання справ, «Особова справа», розмір 490х330 мм., ширина корінця – 23 мм., брошурування – 2 біги, матеріал папки – картон Nettuno polvere 280 г/м2, друк 1+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

100
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка темно-синього кольору «ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР УКРАЇНИ» розміром 310 х 450 мм, дизайнерський картон «Dali blumarino», 280 г/м2, 1 біг, одна внутрішня кишеня розміром 195 х 120 мм, тиснення срібною фольгою та конгревом напису із гербом розміром 115 х 60 мм (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

300
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка темно-синього кольору «КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ» розміром 310 х 450 мм, дизайнерський картон «Dali blumarino», 280 г/м2, 1 біг, одна внутрішня кишеня розміром 195 х 120 мм, тиснення срібною фольгою та конгревом напису із гербом розміром 120 х 60 мм (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

300
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк «ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР УКРАЇНИ – PRIME MINISTER OF UKRAINE», ф. А-4, дизайнерський папір «Imitlin fiandra neve», 125 г/м2, тиснення срібною фольгою та конгревом напису із гербом розміром 146 х 25 мм (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

500
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк «КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ – CABINET OF MINISTERS OF UKRAINE» ф. А-4, дизайнерський папір «Imitlin fiandra neve», 125 г/м2, тиснення срібною фольгою та конгревом напису із гербом розміром 160 х 25 мм (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

300
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка для підписання із шкірзамінника темно-синього кольору, розмір в складеному виді 320х225 мм, картон – 2 мм, ескабоард або аналог, шпановка – папір офсетний 240 г/м2, виклейка - папір білий крейдований, матовий 250 г/м2, національна стрічка (синьо-жовта) шириною 6-8 мм, поролон 3 мм., корінець 12 мм, тиснення конгревом рамки з орнаментом по формату та герба з орнаментом в центрі на лицьовій стороні папки (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

10
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка для підписання із шкірзамінника темно-синього кольору, розмір в складеному виді 320х225 мм, картон – 2 мм, ескабоард або аналог, шпановка – папір офсетний 240 г/м2, виклейка - папір білий крейдований, матовий 250 г/м2, національна стрічка (синьо-жовта) шириною 6-8 мм, поролон 3 мм., корінець 12 мм, тиснення конгревом рамки з орнаментом по формату на лицьовій стороні папки (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

10
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кувертна картка розміром 91х128 мм., два тиснення фольгою герба розміром 17х13 мм., 1 біг, дизайнерський картон: Constellation snow tela 240 г/м2 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

1 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк меню розміром 190х124 мм., тиснення золотою фольгою герба розміром 20х14 мм., дизайнерський картон: Constellation snow tela 240г/м2 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

1 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку довідок про наявність допуску до державної таємниці, ф. А-4, папір на блок 70 гр./м2, білизна 98%, шиття нитками паперового блоку, приклейка капталу, покривка на палітурці № 7 бумвініл або аналог, форзац – папір офсетний, 120 гр./м2, картон згідно технології, друк блоку 1+1, 50 арк. (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

2
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка червоного кольору «Шифротелеграма» з грифом «Таємно», ф. А-4+, (310х450 мм.), папір офсетний 180 г/м2, 1 біг, друк 1+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

1 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку кореспонденції з грифом «Для службового користування», ф. А-4, прошнурований, папір на блок 70 гр./м2, білизна 98%, шиття нитками паперового блоку, приклейка капталу, покривка на палітурці № 7 бумвініл або аналог, форзац – папір офсетний, 120 гр./м2, картон згідно технології, друк блоку 1+1, 100 арк. (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

10
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картка для реєстрацій документів «Для службового користування» з літерами ДСК ф. 208х147 мм., папір – офсетний, білий колір 280 г/м2, з друком, (2+1) (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

10 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картка для реєстрацій документів «Для службового користування» без літер ДСК ф. 208х147 мм., папір – офсетний, білий колір 280 г/м2, з друком, (2+1) (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

5 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картка для реєстрацій документів «Для службового користування» без літер ДСК ф. 208х147 мм., папір – офсетний рожевий колір, 280 г/м2, з друком, (2+1) (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

10 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картка для реєстрацій документів «Для службового користування» з літерами ДСК ф. 208х147 мм., папір – офсетний рожевий колір, 280 г/м2, з друком, (2+1) (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

5 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк розписки в одержанні пакетів ф. А-6, (105х148 мм.), папір офсетний 80 г/м2, друк 2+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

10 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації постанов Кабінету Міністрів України, ф. А-4, прошнурований, папір на блок 80 г/м2, білизна 98%, шиття нитками паперового блоку, приклейка капталу, покривка на палітурці № 7 бумвініл або аналог, форзац – папір офсетний 120 г/м2, картон згідно технології, друк блоку 1+0, 200 арк. (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

5
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації розпоряджень Кабінету Міністрів України, ф. А-4, прошнурований , папір на блок 80 г/м2, білизна 98%, шиття нитками паперового блоку, приклейка капталу, покривка на палітурці № 7 бумвініл або аналог, форзац – папір офсетний, 120 г/м2, картон згідно технології, друк блоку 1+0, 200 арк. (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

5
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка із електрокартону, товщина – 0,5 мм., друк 1+1, розмір в складеному виді 310х235 мм., корінець 30 мм., 2 біга (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

300
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк формату А-4, папір офісний щільністю 80-100 г/м2 ISO 536 , білизна-СІЕ не менше 169%, ISO 11475, непрозорість не менше 95% ISO 2471, яскравість не менше 112% ISO 2470, шорсткість не менше 120 ml ISO 8791-2, друк пантоном Reflex Blue, 1+0, без нумерації (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

9 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк формату А-4, папір офісний щільністю 80-100 г/м2 ISO 536 , білизна-СІЕ не менше 169%, ISO 11475, непрозорість не менше 95% ISO 2471, яскравість не менше 112% ISO 2470, шорсткість не менше 120 ml ISO 8791-2, друк пантоном Reflex Blue, 1+0, з шестизначною нумерацією на звороті (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

20 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк формату А-5, папір офісний щільністю 80-100 г/м2 ISO 536 , білизна-СІЕ не менше 169%, ISO 11475, непрозорість не менше 95% ISO 2471, яскравість не менше 112% ISO 2470, шорсткість не менше 120 ml ISO 8791-2, друк пантоном Reflex Blue, 1+0, без нумерації (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

10 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк формату А-5, папір офісний щільністю 80-100 г/м2 ISO 536 , білизна-СІЕ не менше 169%, ISO 11475, непрозорість не менше 95% ISO 2471, яскравість не менше 112% ISO 2470, шорсткість не менше 120 ml ISO 8791-2, друк пантоном Reflex Blue, 1+0, з шестизначною нумерацією на звороті (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

7 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк ф. А-4, дизайнерський папір «Imitlin fiandra neve», 125 г/м2, без друку (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

1 000
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-обкладинка (розпорядження) розового кольору з написом , ф. А-4+ (310х450 мм.), папір офсетний 240 гр./м2, 1 біг, друк 1+0 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

1 500
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк спеціальний ф. А-4, папір «Splendor gel avorio», 100 гр./м2, з двома тисненнями фольгою (20х15 мм і 108х5 мм) (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

1 500
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Візитна картка розміром 90х50 мм, дизайнерський папір 300 гр./м2, тиснення фольгою та конгревом 80х1 мм і 20х15 мм, друк 2+1 (відповідний код 79810000-5 — Друкарські послуги)

400
штука
01008 Україна м. Київ вул. Грушевського, 12/2
по 08-10-2025
79810000-5
Друкарські послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-05-2025 по 10-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Тетяна Дишкант
Остаточна пропозиція:
363 780 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
389 940 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-05-2025, 18:43
Період подачі оскарження:
по 13-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-05-25, 14:54:33
24

Розглянуто пропозицію учасника – ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (далі – учасник) та встановлено, що тендерна пропозиція учасника загалом відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону і відповідає умовам тендерної документації, окрім, банківської гарантії від 01.05.2025 № 000523/2025/ГР, де відсутня інформація згідно додатку 8 «Вимоги до електронної банківської гарантії» до тендерної документації: - зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів суму гарантії за першою письмовою вимогою Бенефіціара «без необхідності додаткового обґрунтування»; - Банківськa гарантія має бути «безумовною». Відповідно пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме, привести у відповідність банківську гарантію від 01.05.2025 № 000523/2025/ГР, де відсутня інформація згідно додатку 8 «Вимоги до електронної банківської гарантії» до тендерної документації: - зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів суму гарантії за першою письмовою вимогою Бенефіціара «без необхідності додаткового обґрунтування»; - Банківськa гарантія має бути «безумовною». Пропонується надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-05-25, 14:54:33
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-23-012911-a-c1
Номер договору:
24-55
Дата підписання договору:
21-05-2025, 19:19
Строк дії договору:
з 21-05-2025 по 31-12-2025
363 780 UAH
Ціна договору
303 150 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
363 780 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
389 940 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-05-2025, 18:31:08
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.2
Доказ:
Документ
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
364 729 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
414 160 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядники не залучатимуться
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-04-2025, 17:41:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.2
Доказ:
Документ
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:22:31
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 21:21:48
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Дата архівування:
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поліграфічна продукція
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Згідно вимог пункту 2 "Забезпечення тендерної пропозиції", розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Поліграфічна продукція
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Згідно вимог пункту 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю", розділу VI "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації.
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська, Англійська, Французька, Іспанська
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Дата архівування:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Дата архівування:
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поліграфічна продукція
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 21:21:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ